Skocz do zawartości

bestek112

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bestek112

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Gorzów Wlkp/Poznań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia bestek112

0

Reputacja

  1. Czyli z tych nie da się nic odczytać? Nie mam właśnie drogi za bardzo do takich logow, będę coś musiał pomyśleć.
  2. logi są źle zrobione? Chciałem wrzucić ale ciągle jest powiadomienie że nie wrzucam pliku jak ja to robię.
  3. Mam następujący problem z moją Audi. Na wolnych obrotach, obroty ciągle skaczą, raz bardziej raz mniej. Nagrałem filmik na którym mniej więcej widać o co chodzi. Drugim problemem jest gaśnięcie i straszny spadek mocy na włączonej klimatyzacji. Silnik gaśnie np przy parkowaniu jak często dodaje gazu. Dołączam logi do oceny w plikach. Dodam że co jakiś czas wyskakuje błąd silnika 00561-Mixture adaptation 15-10 Adaptation limit (add) Not Reached- intermittent Mógłbym prosić o pomoc? LOG-01-001-007-xxx.CSV LOG-01-001-013-xxx.CSV LOG-01-002-007-xxx.CSV LOG-01-002-008-xxx.CSV LOG-01-002-025-xxx.CSV
  4. Wymieniłem N75 i to samo. Zmieniła się tylko reakcja na gaz na owiele szybsza.
  5. Jak na razie czekam na kabel Vag :) Zrobię we wtorek.
  6. Cześć mam problem ze swoim 1.9tdi AWX. Po dodaniu gazu samochód zanim zacznie przyspieszać to trzeba chwilę odczekać, po szybkim odjęciu i dodaniu gazu też ma zmuła na kilka sekund. Co to może być? N75? Map sensor czyszczony. Jak przytrzymam na obrotach i dodam dużo gazu to przyspiesza porządnie tak jak powinien. Drugi problem to dymienie na szaro po odjęciu gazu, dodam że klapa przy egr cała w oleju/mazi, rurka od odmy cała w oleju nawet na zewnątrz. Czy po czyszczeniu tego bedzie okej czy jeszcze coś trzeba wyczyścić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...