Skocz do zawartości

ziutekpack

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ziutekpack

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ziutekpack

0

Reputacja

  1. Auto w poniedziałek idzie na sprawdzenie ustawienia rozrządu oraz wałków. Czy ujemna wartość w grupie 90 po "włączeniu się " napinacza również jest spowodowana złym ustawieniem rozrządu?
  2. Czyli w momencie przestawiania się faz obie płozy nie idą do dołu tylko w górę ( to takie moje przemyślenia). W każdym razie czymś musi być spowodowana ta ujemna wartość.
  3. Witam, Jestem po wymianie nastawnika rozrządu w mojej a4 b5 1.8t AWT. Od tego czasu po podłączeniu pod komputer pojawiają się następujące błędy: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 - - 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 35-00 - - W grupie pomiarowej 93 komputer pokazuje wartość 18cf, wnioskuję, że jest źle ustawiony rozrząd. Mechanik, który przeprowadzał wymianę twierdzi, że ustawienie rozrządu jak i łańcucha było sprawdzane 2 razy i jest dobrze. Również podmieniał czujnik położenia wałka i nic to nie dało. W grupie 90 po "włączeniu" się nastawnika pojawia się wartość -20cf (z tego co wyczytałem powinna być na plusie). Na wolnych obrotach jest 0cf. Po wykasowaniu błędu napinacza nie pojawia się on na wolnych obrotach, dopiero po osiągnięciu prędkości obrotowej kiedy napinacz jest "aktywny" i przełącza na -20cf pojawia się błąd. I teraz pojawia się pytanie, czy jest możliwość, iż mechanik zamontował napinacz nie z tego silnika ( wyczytałem, że w głowicach 2.8 z dwoma napinaczami jeden z nich pracuje odwrotnie i jeśli podmienimy miejscami to pokażą się wartości ujemne w tej grupie), czy może jest to wina mimo wszystko źle ustawionego rozrządu/łańcucha, ewentualnie co może być przyczyną? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...