-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O aget2012
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Biała Podlaska
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia aget2012
0
Reputacja
-
aget2012 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam moj problem dotyczy silnika 1.9tdi 115km ajm samochod kupilem 1 czerwca 2019 roku przy kupnie auto bylo żwawe i chcialo jechac w pierwszym tygodniu od kupna zostal wymieniony olej i filtry w polowie lipca zapalila sie kontrojlka od oleju dojechalem do domu oleju na wskazniku bylo troche ponad minimum, olej zostal wymieniony i tyle. W polowie sierpnia bylem w trasie 100km cala trase auto jechalo normalnie, tego samgo dnia wieczorem odpalam auto i nie chcialo jechac jakby turbina wgl nie wstawala wiec zaczely sie badania w audi sprawdzone usterki po koleji: intercooler, przewody podcisnienia, dolot, egr, wymieniony czujnik n75, sprawdzona przeplywka, wyczyszczone kerownice turbiny, sprawdzona gruszka, wymieniona pompa wakum po jej wymianie z rury pojawil sie czarny dymek i auto przejechalo prawidlowo z 1km, przy ponowym uruchomieniu auta do 3k obrotow samochod nie jechal potem nagle przyspieszal jeden sygnal ostrzegawczy tzw.pikniecie i to samo potem wiecej jak 3k obrotow nie chcial sie wkrecac ,wiec to udalo mi sie zrobic przez miesiac dzisiaj wzialem i odkrecilem ten przewod ktory idzie od turbiny do intercoolera i wylecialo z niego no doslownie z 1l oleju gdzie miesiac przy wyjmowaniu intercoolera po utracie mocy byl tylko lekki nalot. Turbina wyglada elegancko lopatki nie sa w oleju ma bardzo maly luz i tu sie rodzi moje pytanie jak ratowac ten samochod. Pozdrawiam