Skocz do zawartości

Ivanovsky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ivanovsky

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Ostróda

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Ivanovsky

0

Reputacja

  1. Sprawdzałem miernikiem i prąd jest. W przelotkach mam wszystko polutowane. Kupiłem nawet moduł sterowania drzwiami podłączyłem i tak jak nic nie działało, tak nie działa. Może to moduł komfortu? Macie pomysły co jeszcze sprawdzić?
  2. Witam, Problem pojawił się w tamtym roku. Kiedyś jechałem z gościem autem i on otworzył szybę. Niestety nie chciała się zamknąć więc postanowiłem pogrzebać przy wiązce z prawej strony. Były odkryte kable zrobiło się zwarcie. Przestały zamykać się prawe i lewe drzwi z przodu. Nie działa również oświetlenie (czerwone lampki jak się otworzy drzwi i te z logo audi). Dodam że jeśli "zamykam" auto to kierunkowskazy przy zamykaniu również przestały migać. Migają tylko przy "otwieraniu". Tylne drzwi i bagażnik się zamykają. Wiązki kabli sprawdziłem we wszystkich drzwiach. Wszystkie ubytki w kablach polutowałem i zabezpieczyłem. Nic to nie dało. Sprawdzałem również moduł komfortu wydaje mi się że prąd do niego dochodzi ponieważ słychać przy używaniu kluczyka że przekaźnik cyka. Podłączyłem pod komputer i pokazuje mi 3 następujące błędy: 01812 Napięcie zasilania modułu sterowania drzwi pasażera (J387) 01811 Napięcie zasilania modułu sterowania drzwi kierowcy (J386) 01331 Moduł sterowania drzwi kierowcy (J386) Bezpieczniki również sprawdzałem. Ma ktoś pomysł gdzie może być problem. Już naprawdę ręce mi opadają, przeleciałem tyle forów i nigdzie nie znalazłem rozwiązania. Pomocy!
  3. Dzięki można zamknąć.
  4. Witam, Chciałbym się dowiedzieć czy jest gdzieś jakiś poradnik jak przerobić 1din na 2din. Chciałbym wstawić radio z b7 a mam tunel 1 din. Jeśli chodzi o ten poradnik może być nawet po angielsku byleby był. Chyba że macie jakieś inne pomysły. Albo czy dałoby radę jakieś radio z nawigacją wstawić na 1din. Mam nadzieje że napisałem w dobrym dziale, jeśli nie, proszę o przeniesienie. Dzięki.
  5. Witam, Potrzebuję pomocy w doborze głośników do Audi A4 B6. Aktualnie mam oryginalne nagłośnienie od Audi (nie bose). Nie zamierzam wydawać na to pęgi ale mój budżet to do 1000zł. Chodzi o 4 głośniki basowe (przód i tył). Zapytam przy okazji czy można zmienić tą tubę z tyłu oryginalną w bagażniku ? Nie mogłem niczego podobnego znaleźć.. W internecie wyskakują mi tylko te co są w tej "szafce" z lewej strony w bagażniku. Tylko że ja tam mam nawigacje a tą tubę na górze bagażnika. Jeśli ktoś zna się na tym prosiłbym o pomoc, stare głośniki są już podniszczone trochę i musiałem je kleić izolacją żeby jakoś brzmiały. xD
  6. Po wczorajszej wizycie u mechanika, sprawdziliśmy go testerem na Co2. Niebieski płyn zmienił swoją barwę nieznacznie. Różnica była, lecz bardzo ciężka do zauważenia. Nie wiem co mam robić z tym. A może układ jest zapowietrzony ?
  7. Mam podobna sytuację tylko że płyn chłodniczy mi się podnosi, bez bąbli żadnych.. Moja mama miała identycznie jak ty i problemem była uszczelka ale skoro zbadałeś sprawę to nie mam pojęcia. Mam podobną sytuację więc się podepnę pod Ciebie .
  8. Dzięki, Zaraz zerknę na ten filmik. Narodził się kolejny problem. Mój tata odkrył że pod korkiem od zbiornika wyrównawczego nie ma oringu. Założył więc nowy. Wszystko wydawałoby się okej gdyby nie to że zbiornik zapełnia się aż po szyjkę płynem chłodniczym. Chyba uszczelka pod głowica albo głowica. Tylko że nie ma typowego gotowania się płynu. Po naciśnięciu na pedał gazu płyn zaczyna podnosić swój poziom, bez gotowania i bulgotania. Teraz pytanie, to może wskazywać na problemy z uszczelką bądź głowicą ?
  9. Niestety nie potrafię znaleźć tej części pod maska, gdzie ona jest schowana ?
  10. Dzięki sprawdzę dziś po pracy i dam znać co i jak.
  11. Ostatnimi czasy ubywa mi płynu chłodniczego, nie wiem gdzie leci. Przedwczoraj odebrałem auto z wymiany rozrządu, przy okazji zleciłem im naprawę tego. Niestety mechanicy nie znaleźli wycieków żadnych. Zalali zbiornik piątką płynu. Po przejechaniu 80 km, na wyświetlaczu pokazuje że mało płynu.. Nie mam pojęcia co robić w tej sytuacji. Po wyciągnięciu bagnetu od oleju, stan oleju jest ciągle taki sam. Nie widać nic co mogłoby mnie zaniepokoić. Stan oleju sprawdzam prawie codziennie przed wyjazdem do pracy. Nic z nim sie nie zmienia. Za to z tym płynem chłodniczym jest problem. Nie wiem co mam robić, jakieś porady ? Sugestie ?
  12. Witam. Po zakupie Audi A4 B6 1.9 TDI, po jakimś czasie zauważyłem że ubywa płynu chłodniczego. Podczas cieplejszych dni dolewałem wody co jakiś czas. Teraz zbliża się zima i martwi mnie to. Podczas wymiany rozrządu zleciłem mechanikom żeby sprawdzili gdzie ubywa ten płyn, niestety oni nie stwierdzili wycieku. Tak się borykam z tym do teraz, nie wiem od czego zacząć i co sprawdzić. Dodam że sprawdzałem olej co jakiś czas i wszystko jest okej (ten sam stan przez cały czas, nic nie ubywa, nic nie przybywa). Myślałem że pojadę do mechanika i ogarnie mi coś takiego, że to zwykły wyciek ale już nie wiem co mam robić. Macie jakieś sugestie ? Pomysły ? Dziękuje za wszelką pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...