Skocz do zawartości

kamo502

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamo502

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamo502

0

Reputacja

  1. Musi być L lub N? W ostateczności M lub P
  2. Witam Audi A4 B6 Chciałem dołożyć MF. Ktoś już dokładał tempomat. Pająk pod kierownica z końcówką Q. Ja dołożyłem nową taśmę 8E0 953 541 D, poduszkę z przyciskami, moduł w kierownicy. Przyciski się podświetlają. Kodowanie w kanale 16 prawidłowe. Wyskakuje mi błąd o braku komunikacji z przyciskami (nie pamiętam numeru, mogę podać później) Moje pytanie jest takie: - Z tego co wyczytałem moduł z literka Q jest od B7 a ja mam wszystkie podzespoły MF od B6. Czy to wina tego? Czy szukać gdzie indziej? -Moduł pod kierownicą od B7 będzie kompatybilny wstecz i obsłuży kierownicę od B6
  3. Jak zobaczyłem te korekty to przerwałem jazdę. Wróciłem na benzynę. Jutro korekty gazu. Mam interfejs. Będziemy się szkolić ;) Dzięki za pomoc!
  4. Witam Wymieniłem pompę paliwa Logi wyglądają tak: Podzielone na 3 częsci: - Dynamiczny Benzyna - Normalna jazda -Dynamiczny na LPG (Tu widać, że trzeba wystroić. Nie chciałem dłużej logować) https://log.malonetuning.com/chart/270753#H8KLCADDsEjCp10CA33DjsOBDsKDIAwGw6B3w6FcEmDDqsOLGA9sdErComLCoBrCt8Knwp%2FDisKyeMKwO8Oyf39Lw6taRBzDgsKCw5JZwrIJScKAwoZbA1fCscK5worDjXXDm8Okw7YjDHc%2FwqJsY8KYwqckQMOlwrAPw5HCv3F7woJoccOEaAlFwpZxw4FIwpLCglzCpV3DvT7CkWfCrHPDssO1wotEw7RtR8OHw4jDtsObCWoFNyjCocOawq4tGhDDusKow5jCmULCmnpPe0MXe8OUeXc6VkEBFGfCvMKSwpIVw4PCimZFwrFSw73DmcO2wrR9Yk5gwqnDoMKpw6TCqcOiSX3CqcO5AMOhwpsBIDMCAAA%3D Korekcje się uspokoiły Ale czy czasy wtrysków nadal nie są za długie?
  5. Dziękuję Mam jej się przyjrzeć. Czy MAF pokazuje dobrze? Wg mnie jest dobrze. Turbo jak wstaje? Nie wiem jak długo było jeżdżone z tym problemem. Auto ma ciężko zapalić z rana. Zapala dopiero za drugim razem. Mam nadzieję, że gniazda zaworowe nie powypalane. Zrobię jeszcze test kompresji.
  6. Witam Mój pierwszy post. Dotyczy tak naprawdę auta A6 C5 z silnikiem AWT (1.8T) Postanowiłem napisać u Was na forum bo widzę, że chętnie pomagacie. Problem z check engine. Bład składu mieszanki. Zrobione ze 100km na samej benzynie aby skasować korekty długoterminowe. Najnowsze logi wyglądają tak: 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/269746#H8KLCADDl2TCm10CA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D 002+033 https://log.malonetuning.com/chart/269745#H8KLCADCu2rCm10CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA 115=118 https://log.malonetuning.com/chart/269747#H8KLCADDj2rCm10CA33DjsOBDsKCMAwGw6B3w5nCuUvChsKAL8KzcMKowq7DgsKSw4nDiFYMw7rDtMKyYcKIMcOMY8O7wrXDvcKrwrXCuMO6w7vDhcKOJMO7w6DDpykKUB3CpMKmw7PDgcK%2BaC1Bw7Q0UkAmwrHDicO4wqDDgMKSwr1cJC42bWw7woM1JA0yRsOiw5TCrMKBw4NMScOQGMO5w5zCh0XCsMO9w4DDucOYOsO5BVpBC00HwqLDisKIM8O7ODnCm8KPVcONUcKEw5ojfsOlVMKUwqYobVHDjn9ybsOoIh0%2FV8Kkw7pDw50bwp0RZMOhwoABAAA%3D Jak widac sonda idzie na +25% i czasy wtrysków strasznie długie Po turbo widać że ładuje. Obstawiam brak dziury i nieszczelności w dolocie Czy siada pompa paliwa? Czy przepływka OK? Jakieś rady? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...