Jump to content

cysiu15-96

Pasjonat
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About cysiu15-96

Informacje

  • First name
    Krzysiu
  • Location
    Zawiercie

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    ADR
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mierzyłem miernikiem i napiecie jest cały czas na poziomie 14V i krecenie kierownica nie powoduje zadnych spadków. Przesyłam link do filmiku z problemem.
  2. Obroty czasem lekko przyfalują ale to tylko w małym zakresie w porównaniu do tego szaleństwa wskazówki obrotomierza przy kręceniu kierownicą.
  3. Przepustnica używka ale w bardzo dobrym stanie. Była założona i była robiona adaptacja oczywiście, objaw po zmianie przepustnicy identyczny jak na tej starej więc stwierdzilismy z mechanikiem że druga nie może być identycznie uszkodzona więc przepustnice wykluczyłem. Co do układu dolotowego to jest szczelny a pasek od pompy jest idealnie napięty i na pewno sie nie ślizga. Zastanawiam się nad czujnikiem Halla albo czujnikiem położenia rozrządu to wydaje mi sie najbardziej prawdopodobne ale kurde w komputerze nie pokazuje żadnego błędu a gdyby któryś z tych czujników był uszkodzony i szwankował to powinnien chyba pojawić się błąd w komputerze a kurcze nie chce znowu wymieniać niepotrzebnych rzeczy.
  4. Witam. W moim a4 b5 1.8 adr podczas kręcenia kierownicą na postoju strasznie spadają obroty do około 300-400(auto nie gaśnie) a komputer dopiero z sekundowym opóznieniem je podbija do 1200-1300 i po wyprostowaniu kierownicy wracają do normy czyli do spokojnych 800. Każdy ruch kierownicą wywołuje taką reakcje, zawracanie na wąskim parkingu to jest po prostu katorga bo obroty skaczą góra dół. Już nie moge z tym wytrzymać... Wymieniałem pompe wspomagania, wąż hydrauliczny od pompy do maglownicy, przepustnice bo myślałem ze daje za poźno sygnał do komputera i za wolno podbija obroty jak pompa daje opór przy skręcie, i był podmieniany sterownik silnika ECU i dalej to samo. Nawet najlepsi mechanicy w mieście nie wiedzą co jest. Kierownica kręci się leciutko, był też zmieniany płyn do wspomagania, a w komputerze nie ma żadnych błędów. Już nie mam siły do tego. Pomocy
×
×
  • Create New...