Skocz do zawartości

rogra

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rogra

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    BYDGOSZCZ

Auto

  • Model
    80 B4
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia rogra

1

Reputacja

  1. Zauważyłem że są dwa rodzaje od czego to zależy i czym to się różni poza numerami?
  2. rogra

    Wtryski od 1.8T do ADR ?

    Czy wtryski od 1.8 T AEB podejdą do 1.8 ADR bo wizualnie wygląda że tak tylko czy po zmianie odczuję się różnicę??
  3. tak się składa że jest to nowy napinacz jak i łańcuch pierwszy raz założone czyli to musi się ułożyć ?
  4. wał ustawiony na OT ,koło wałka rozrządu zgrywa się z punktem pokrywy a wałki wyglądają tak jak na zdjęciu 16 oczek jest ale czy wałek ssący nie jest przestawiony??
  5. rogra

    1.8 ADR brak mocy na starcie

    gruszka działa tzn. widać że ramie pracuję
  6. rogra

    1.8 ADR brak mocy na starcie

    Jadać normalnie delikatnie przyspieszając auto jedzie ale gdy chcemy trochę depnąc to jest problem tzn. ruszam autem daję gaz w podłogę auto muli jak dojdzie do około 3500tys obr zaczyna ciągnąc ,ale do 3,5obr brak mocy
  7. Silnik 1.8 ADR gruszka podciśnienia i klapki wirowe okazało się że dźwigienka pękła,kupiłem cały element i wyjąłem ten wałek który jest w kolektorze i co ciekawe on ma dwie możliwości założenie tzn. jedne otwory są większe od drugich i teraz nie wiem jak być powinny ,druga sprawa to kiedy ta dźwignia na gruszce ma działać bo jeśli daję gazu pomału nawet do odcinki to ona się nie ruszy ,a gdy od razu depnę to działa to tak ma być?
  8. nie było ?? czyli po dodaniu napinacza z cewką ta zmiana faz będzie czy nie ??
  9. 1.8 ADR bład da się skasowac na zapłonie po odpaleniu błąd powraca i na pracujący silniku nie da się go skasować ,a wieć zauważyłem że wtyczka nie jest wpięta w napinacz bo po prostu nie ma tam żadnej cewki ani nic, jest zwykły mechaniczny napinacz związku z tym jest ten błąd pytanie tylko czy wcześniej był sterowany cewką czy też nie,bo od samego początku jak mam te auto czyli od niedawno wydaję mi się że powinien być on dużo mocniejszy niż jest, skoro elektroniczny ma cewke a mechaniczny nie ma to jak ma działać zamian faz rozrzadu ,co myślicie na ten temat zamienić napinacz na taki z cewką ?? błąd powinien zniknąć i moc przybyć
  10. to wtedy jest spoko,jedyne co jeszcze mi sie nie podoba to falowanie obrótów
  11. Co może mieć wpły na falowanie obrotów w ADR ??? dodam że przepływka i przepustnica było podmieniana wraz adapatacja,czujnik temp nowy, odma też nowa, czyzby byla gdzieś nieszczelność??
  12. czujnik wymieniony na zielony wg numerów taki ma byc,i sytuacja wyglada tak że auto odpalam i z ssanie schodzi dopiero po okolo 3 minut gdy silnik osiąga min 60stopni wtedy obroty po mału spadaja, a jeśłi auto odpala i po 5 sekundach zgasze obroty od razu spadaja, nie wiem czy to normalne czy nie
  13. Sytuacja wygląda tak że odpala na dotyk i cały czas obroty ma okolo 1100obr/min może tak chodzić i 5 minut i nic dopiero sytuacja zmienie się wtedy gdy zgasze go i ponownie odpale po 1 minucie to obroty są w porządku i już dalej gdy jest cieplo chodzi całkiem normlanie,zawsze gdy jest zimny ten problem sie dzieje,przepływka i przepustnica podmieniana była i nic,czujnik temperatury tez,,gdzie szukac przyczyny?? PRZEPUSTNICA JEST NA LINKE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...