Skocz do zawartości

Scythedude

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Scythedude

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Scythedude

0

Reputacja

  1. Tak, jeszcze myślałem żeby kupić ori używkę z innego auta , bo to już porażka.... naprawdę nie wiem co może być ...
  2. Scythedude

    [TDI AWX] Temperatura

    Pacjent: Audi a4b6 sedan, 1.9Tdi awx 131km. Mianowicie, raz na jakiś czas temperatura płynu chłodniczego pokazywana na liczniki zaczyna wariować i np: kiedy po jakimś odcinku jazdy zgasze samochód i ponownie go odpalę i przejada jakaś odległość licznik może wskazywać np 100•c a nie 90, kiedy już zgasze samochód to wskazówka z 100•c zwariuje i np pokaże 125•c, a nawet przeskoczy na 130 albo więcej. Na komputerze temperatura pokazuje 89.9. Termostat, czujnik i licznik był wymieniony... ktoś wie co to może być? Zdjecie dla przykładu, kiedy po kilku km jazdy (temperatura wskazywała 90•c) zgasiłem samochód, po paru minutach odpaliłem, przejechałem 2km i zgasiłem...
  3. Witam, mam w sumie dwa luźne pytanka. Czy jest tu ktoś, kto wie lub słyszał o tym, że b6 wychodzące z 01/02 były różne? Mianowicie jedne miały autentycznie 130KM, a drugie miały jedynie wpisane tyle, a tak naprawdę miały nieco więcej? Mechanik robiący turbinę coś mi wspomniał i chciałbym się dowiedzieć czy to prawda. Drugie pytanko, temperatura płynu chłodzącego zaczęła mi świrować, wymieniłem termostat i czujnik i zegary po pewnym czasie znów to samo. Będąc u innego mechanika niż przedtem, stwierdził, ze to typowa usterka dla tego rocznika i trzeba grzebać w zegarach. Jak to jest?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...