Skocz do zawartości

Ciurson

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ciurson

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ciurson

0

Reputacja

  1. Witam, wczoraj spaliło mi się sprzęgło w 1.8t bfb. I mam tutaj pytanie do was bardziej doświadczonych. Jaki zestaw sprzegla pakować do tego silnika jeśli będę w przyszłości celował w moc ok 250km. Wolę już od razu zrobić z "zapasem". Pakować jednomas czy zostać przy dwumasie? Proszę o porady co mógłbym włożyć żeby uniknąć problemów na przyszłość. Pozdrawiam.
  2. gdyby była uszkodzona głowica to ciśnienie nie było by niepoprawne?
  3. Witam, piszę w sprawie pomocy co robić. Jestem posiadaczem a4b6 1.8t bfb 2004r. Przez chwilę byłem szczęśliwym lecz ostatnio mam ochotę ją sprzedać... problem tkwi w wypadaniu zapłonu na 1 cylindrze. Zostały wymienione świece i cewki na ngk problem dalej występował więc wymieniłem odcinek wiązki nad pokrywą zaworów bo była już popękana.... problem nie ustaje. Dziś byłem zmierzyć ciśnienie na cylindrach, jest w porządku. Przy jeździe auto szarpie i czasami praktycznie nie da się jechać ,a trafiają się dni kiedy jeździ bez żadnego szarpnięcia. Problem występuje na benzynie jak i na gazie. Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny wypadania zapłonu? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!
  4. Głównie tak, trochę szkoda że na seryjnym wydechu nie brzmi to tak jakbym chciał. Ale wleci na pewno jakaś pucha lub dwie żeby nie było za głośno
  5. Witam, w końcu znalazłem trochę czasu żeby napisać coś o swoim nabytku sprzed niecałych 3 miesięcy. A4B6 szukałem około 3 miesiące. Priorytetem był Avant 1.8t z gazem i takiego udało się dorwać z wewnętrznym S-linem, BFB w pełnej serii z felgami ori 16" z przebiegiem 292tys km. Pierwszą modyfikacją było ściągnięcie fejkowego oznaczenia S4 z tylnej klapy. Zaraz po zakupie wyszły kwiatki z wypadaniem zapłonu, wymieniłem kolejno pierwsza sonde lambda, cewki beru na ngk i świece na irydowe problem ustał. Wymienione tarcze i klocki tył oraz zregenerowane zaciski. Zrobiona została płukanka i olej wymieniony. W środku wymieniona gałka zmiany biegów i przełącznik świateł. Na wiosnę szykuje się do zrobienia wielowahacz przód i rozrząd. Wyposażenie: -kierownica sline -czarna podsufitka -gałka zmiany biegów sline -fotele półskóra sline -srebrne dekory wewnętrzne -szyby przód elektryczne -elektryczna regulacja lędźwi w oparciach przednich foteli -ASP -ASR -climatronic -radio sony -2 podłokietniki (przód tył) -elektryczna regulacja lędźwi w oparciach przednich foteli -Alarm -lusterko wsteczne fotochrom -centralny zamek -przyciemnione szyby tył -listwy zewnętrzne w kolorze -kolorowy FIS P.S jeszcze pewnie o czymś zapomniałem Autko tuż po zakupie: Auto aktualnie prezentuje się tak: Wleciała felga rotor 19" ITALY Parametry: Rozmiar: R19 Rozstaw: 5x112 Szerokosc: 8.5j ET:30 Opony: 215/35/19 Najbliższe plany czekające na wiosnę: -skompletowanie zewnętrznego sline -gwint -przelot -TIP -DP -Wtryski BEX/BAM -Wyciągnięcie go na ok 200km (163 robi się już mało choć po przesiadce z 75 robiło ogromne wrażenie) -Polerka (bo ktoś ją spartaczył i pozostały hologramy które w słoneczny dzień biją strasznie po oczach) -radio 2din android -większe hamulce przód Dalsze plany: Będę o nich informował na bieżąco
  6. Witam tak jak w tytule. Poprzedni właściciel miał podpięty subwoofer do nieoryginalnego radia.Kupiłem moduł z allegro: klik. Teraz na tym samym radiu bez sub głośniki tył i sub nie grają nie ważne czy moduł jest wpięty czy nie. Szukam kogoś z okolic Tarnowa + 100km kto byłby w stanie mi to ogarnąć Parę fotek jak to wygląda:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...