dzaczek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dzaczek
Informacje
-
Imię
ddd
-
Miasto
zzz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia dzaczek
0
Reputacja
-
tzn. rozumiesz przez to regenerację\wymianę? Dziwne wtedy by była odczuwalna zmiana przy zastosowaniu innego czujnika...
-
Witam, Na start zaznaczę swoją podstawową wiedzę z motoryzacji. Napotkałem problem w Audi A4 B5 Avant, 1.9 tdi, 110km z mocą, tzn. od jakiegoś czasu przy dużych obrotach/prędkościach "odłączała" się turbina i auto nie przekraczało ~3000rpm. Po wył/włączeniu silnika wracało do normy i tak wkółko. Miałem kilka pomysłów: filtr paliwa, zawory itd itp. ostatecznie po podpięciu pod komputer był komunikat błędu "czujnika kolektora ciśnienia powietrza" (czy jakoś tak). Mechanik wskazał na czujnik ciśnienia doładowania, bo przeładowywał (pokazywał 2bary zamiast 1). Wymieniałem już go 3 razy wkładając za każdym razem inny (o innych numerach) szukając lepszego rezultatu. Żaden nie pasuje, aktualnie mam taki który nie odcina ostatecznie mocy tylko robi to w sposób nieciągły, tzn. trzymając gaz czuć jest jak auto przyśpiesza i zwalnia na skutek włączania i wyłączania turbiny. Proszę o poradę jak dobrać taki czujnik, w czym może być problem, być może trzeba sprawdzić coś jeszcze. Pozdrawiam