Skocz do zawartości

dzaczek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dzaczek

Informacje

  • Imię
    ddd
  • Miasto
    zzz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia dzaczek

0

Reputacja

  1. tzn. rozumiesz przez to regenerację\wymianę? Dziwne wtedy by była odczuwalna zmiana przy zastosowaniu innego czujnika...
  2. Witam, Na start zaznaczę swoją podstawową wiedzę z motoryzacji. Napotkałem problem w Audi A4 B5 Avant, 1.9 tdi, 110km z mocą, tzn. od jakiegoś czasu przy dużych obrotach/prędkościach "odłączała" się turbina i auto nie przekraczało ~3000rpm. Po wył/włączeniu silnika wracało do normy i tak wkółko. Miałem kilka pomysłów: filtr paliwa, zawory itd itp. ostatecznie po podpięciu pod komputer był komunikat błędu "czujnika kolektora ciśnienia powietrza" (czy jakoś tak). Mechanik wskazał na czujnik ciśnienia doładowania, bo przeładowywał (pokazywał 2bary zamiast 1). Wymieniałem już go 3 razy wkładając za każdym razem inny (o innych numerach) szukając lepszego rezultatu. Żaden nie pasuje, aktualnie mam taki który nie odcina ostatecznie mocy tylko robi to w sposób nieciągły, tzn. trzymając gaz czuć jest jak auto przyśpiesza i zwalnia na skutek włączania i wyłączania turbiny. Proszę o poradę jak dobrać taki czujnik, w czym może być problem, być może trzeba sprawdzić coś jeszcze. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...