Skocz do zawartości

brazyl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brazyl

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Bochnia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia brazyl

0

Reputacja

  1. Panowie mam prosbe podczas wymiany poduszek szkrzyni i odbojnika przedniego silnika , zeby wymienic ten przedni odboj podnioslem silnik do gory na podnosniku i podczas podnoszenie nagle silnik tak jak by zrobil przeskok dosyc duzo w gore i cos zaczelo syczec przez chwile jak schodzace powietrze czy gaz z klimy ? co sie moglo stac co moglo tak syczec? czy moglo sie co powaznie uszkodzic ,dodam ze odboj wymienilem i obie poduszki skrzyni , bo obie byly oberwane , a dalej caly lewarek zmiany biegow goni podczas ruszania i tak jak by silnik sie przesuwal nawet przy gwaltowniejszym ruszaniu to puknie cos i nie wiem co dalej ? czy podnoszac do gory mogle uszkodzic poduszki silnika ? bardzo prosze o wasze opinie moze ktos mial podobny przypadek ?
  2. no wlasnie sprawdzalem vagiem dzis kat wtrysku i kat wtryskv na rozgrzanym 87 st 255 , wiec zlvzowalem pompe wtryskowa probowalem przestawic ja w prawo czyli zeby zmniejszyc kat wtryskv , zavwazylem ze pompa byla na maxa przesvnieta w lewo, po przesvnieciv wogole nie moglem odpalic kilkakrotnie wracajac w podobne polozenia pompy bo stare polozenie bylo widoczne na metalv od wygniecionej podkladki , mimo wielv prob avto jvz nie odpalilo:( wiec zaczalem sprawdzac rozrzad sciaglem sciaglem pokrywe zaworow zeby sprawdzic polozenie walka , vstawiajac zero na kole zamachowym ,walek byl minimalnie przestawiony nie dalo sie wsadzic blokady , widoczne stare znaki na kole walka mijaly sie o 1 zeba , co wiecej wogole nie zgrywa sie tez kolo na pompie nie da sie tez wlozyc blokady jest w innym miejscv ,vcieka z 2 cm zeby bylo mozna wsadzic blokade ,masakra kto skladal ten rozrzad i jak ze to avto wogole jezdzilo , glosno klekotalo i brak mocy dopiero od 3 tys obr jechalo w miare dlatego zaczalem to sprawdzac a mam go dopiero 2 tyg , sciaglem dzis caly przod zeby sie dostac do rozrzadv jvtro bede zakladal nowy rozrzad porzadnie go vstawie wedlvg znakow i blokad i zobaczymy co bedzie mam nadzieje ze odpali :(
  3. Witam jestem nowy nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale mam pytanie odnosnie jakie powinny byc prawidlowe wartosci w grvpie 004 poz 2,3,4 dodaje foto prosze o odpowiedz co tv jest nie tak ogolnie samochod slabo sie zbiera nie ma przyszpieszanie od 1000 do 2800 obr dopiero kolo 3000 dostaje kopa ,dodam ze nie kopci silnik chodzi rowno choc troche rwardo -glosniej i z odczytv bledow jest blad 550 bardzo prosze o rady i wasze opinie , podejrzewam zawor N108 w pmpie lvb zle vstawiony kat wtryskv , czy vszkodzony zawor n 108 moze wywalac caly czas blad 550 zla regvlacja poczatkv wtryskv , czy tylko wtedy gdy vstawiona zle jest pompa ? dodaj logi statyczne grvpy 01,04,13 bardzo prosze o pomoc z gory dziekvje i przepraszam jesli zamiescilem temat w nieodpowiednim dziale , czekam na wasze opinie
  4. brazyl

    ,

×
×
  • Dodaj nową pozycję...