Skocz do zawartości

czarekurb

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czarekurb

Informacje

  • Imię
    Cezary Urbański
  • Miasto
    Lipno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czarekurb

0

Reputacja

  1. czarekurb

    1.8 T wał korbowy AVJ

    Prawda jest taka że sam mam a3 2.0 tdi, ale interesuje się ogólnie mechaniką samochodową i lobię stare dobre samochody a nie jednorazówki które się teraz produkuje. A ten samochód o którym pisałem jest kolegi z pracy. Wiem że sporo w niego zainwestował i jest w naprawdę dobrym stanie technicznym. Dlatego jak mi powiedział o swoich kłopotach, a wiem że to zadbany samochód a kolega się przestraszył i chce go sprzedać to wiedząc o tym jakie opinie ma ten silnik stwierdziłem że pogrzebie na necie i poszukam pomocy u innych. Co do tego silnika to dziś się dopytałem i przy wciśniętym sprzęgle czuje lekkie puknięcia. Przed wymianą sprzęgła tego nie było. Mechanik twierdzi że zdemontował miskę olejową i poruszając wałem korbowym czuje że chodzi wał na prawo i lewo i że to typowa usterka tego silnika. Mi to się w to nie chce wierzyć, przecież wał korbowy nie wyrabia się w bloku silnika żeby były takie objawy, no chyba że to nowoczesna konstrukcja by była gdzie się szuka oszczędności gdzie popadnie. Dziś w żartach nawet zażartowałem że kupie w dobrej cenie od niego ten samochód skoro jest tak uszkodzony. Dlatego znalazłem to forum żeby poczytać porad ludzi którzy mają te samochody bo chciałbym żeby mój 2.0 tdi był tak awaryjny jak silniki 1.8t U siebie miałem już wymienianą głowicę, parę czujników a nie wspomnę o niedomagających pompowtryskach przy zalaniu pechowego paliwa. Czekam aż ktoś potwierdzi że ten mechanik faktycznie ma racje.
  2. czarekurb

    1.8 T wał korbowy AVJ

    Po wymianie sprzęgła i dwumasy pojwiły się dziwne odgłosy przy zmianie biegów. Mechanik po sprawdzeniu stwierdził że jest luz wzdłużny (czyli nie na panewkach, na boki) wału korbowego, że niby wyrobił się blok silnika i to jest wada tych silników i praktycznie silnik jest do wymiany. Chciałbym się upewnić czy faktycznie coś takiego może wystąpić. Silnik powinien mieć według papierów ok 300 tyś km. Sam samochód jest w dobrym stanie i zastanawiam się co robić liczę na jakieś porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...