Skocz do zawartości

karoldg

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karoldg

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Wojkowice Kościelne

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia karoldg

0

Reputacja

  1. Przewód wymieniony. auto dalej nie chce jechać. Zapomniałem wcześniej napisać że Spalanie na postoju wcześniej było na poziomie 0.6l/h teraz nie zejdzie niżej jak 1,6l/h. zrobiłem logi : http://vaglogi.pl/log-009_Tajd1vl.html http://vaglogi.pl/log-011_it8N5.html (bez przepływomierza) http://vaglogi.pl/log-011_d43fHOG.html http://vaglogi.pl/log-010_C9WmDEE.html http://vaglogi.pl/log-008_L18ZxpS.html http://vaglogi.pl/log-004_f8k43FG.html http://vaglogi.pl/log-003_q163Ay.html po przepłukaniu przepływomierza benzyną ekstrakcyjną spalanie na postoju zmniejszyło się do 1.3l/h Zmierzyłem jeszcze parametry przepływomierza woltomierzem i tak.: na zapłonie: 2+ masa 12v i jest 12v 2+3 12v i jest 12v 3+4 5v i jest 5v 3+5 1v a jest1,12v na odpalonym silniku: 3+5 ma być 1,2 do 1,8v a jest stałe 2,1v przy przegazowaniu : 3+5 ma być 3,6-4,4v a jest maksymalnie 2,7v co o tym myślicie?
  2. Nie właśnie nie było czuć bo wąż siedział na swoim miejscu. Ale jak trzymałem nogę na hamulcu i zgasiłem silnik to 5 sekund i zrobił się twardy. Przewód już mam tylko założyć i sprawdzić. Ale to po 16.
  3. Zamówiłem nowa oryginalną część. 215zł w ASO. Będę miał ją jutro.
  4. I dziura znaleziona. Popękał sztywny wąż od vacum do serwa nr części 7M3611931L . Macie jakieś pomysły jak to naprawić? Myślałem o jakimś wężu zbrojonym średnica wewnętrzna fi10 bo końcówka ma minimalnie 11 do 12 mm. i opaski zaciskowe bo nowa część kosztuje 220zł i ciężko dostępna a używka może chwilę pochodzić i będzie to samo.
  5. Jakie powinno być podciśnienie dla tego silnika. Bo szukałem i nic nie znalazłem. A zaraz jadę do domu i będę sprawdzał.
  6. Trochę spaliny są ciemniejsze ale żeby kopcił to nie. Jutro przelecę vacuo-metrem całe podciśnienie i dam znać o wynikach.
  7. Dzisiaj po pracy rozgrzałem silnik do 90 stopni. Uruchomiłem VAG-a grupa 004 i czwarta pozycja była 0 . Dobrałem się do koła wałka rozrządu. Luzuje 3 śruby 13mm . nasadkę 18 na kluczu dynamometrycznym założyłem na koło i dosłownie puknąłem palcami w klucz a koło przesunęło się może odrobinę. zakręciłem 3x13mm odpaliłem . I moim oczom ukazało się -0.5 skaczące czasami na -1.1. Więc jazda próbna. wrzucam jedynkę , gaz a auto się nie rozpędza. stanąłem zgasiłem silnik. Znajomy w pracy podpowiedział mi żeby odłączyć przepływomierz i się przejechać. więc tak zrobiłem . auto jakby odzyskało trochę mocy i szybciej się zbierało. zrobiłem logi na odłączonym przepływomierzu. i zauważyłem że jak się nie przekroczy 2100 obrotów to nie wywala błędu o nieosiągniętej granicy regulacji doładowania . wrzucam logi z dzisiaj. http://vaglogi.pl/log-003_010_011_n79t0o.html http://vaglogi.pl/log-003_010_011_4790jV.html http://vaglogi.pl/log-013_015_023_82a26uY.html http://vaglogi.pl/log-011_010_009_Mi9x01P.html http://vaglogi.pl/log-011_h1Bkx.html http://vaglogi.pl/log-004_SJA7W.html
  8. Pompka działa bo ją słychać. Pompki tamdemowej nie ruszałem ani nic innego związanego z podciśnieniem. Jest jakiś miesiąc temu założony nowy filtr paliwa. Może on blokuje przepływ paliwa. A w ciągu można na którejś grupie zobaczyć ciśnienie paliwa? Aha i wywala błąd przepływomierz a i czujnika doładowania ale tylko przy odłączeniu wtyczek. Czyli reaguje na brak czujników.
  9. kamil-vag a ty coś widzisz że jest nie tak w tych logach. Wczoraj jeszcze przed tymi logami wartość zadana ciśnienia doładowania podczas jazdy wynosiła około 2000 mbar a wartość z czujnika była na 1040 i ta wartość stała bez względu na to czy wciskałem gaz czy nie. Podmienilismy czujnik doładowania i na początku było z tego co pamiętam 1800 na 1350 a później to tak jak w logach czyli około 1000. To mnie martwi że jest totalny brak mocy. Średnia górka a ten ledwo na 1 wyjechał.
  10. Tylko zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz że on odpala od strzała jak ma synchronizację poprzestawianą. A brak synchronizacji ma wpływ na sterowanie turbo?. Bo robiąc test turbo B.S. reaguje i sztanga też ładnie i płynnie chodzi. Wg logów chyba ładnie pracuje?
  11. masz jakiś rysunek pomocniczy. chodzi o ten wałek na zero .
  12. Czyli teraz muszę od nowa ustawiać rozrząd ? czy wystarczy coś poprawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...