Skocz do zawartości

Kolorowy86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kolorowy86

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kolorowy86

0

Reputacja

  1. Kolorowy86

    1.8t avj nie odpala

    Silnik ma 180000 tys realne 180 tys i nie widział gazu.
  2. Kolorowy86

    1.8t avj nie odpala

    Kompresja około 14 bar.... Równo na wszystkich. Bardziej 14 + niż 14 -
  3. Kolorowy86

    1.8t avj nie odpala

    Nieszczelności nie ma na zimnym silniku po nocy odchylałem listwe z wtryskami i pylą ładnie od samego początku. .. Kiedy wykrecam świece po kręceniu są mokre a najciekawsze że iskra jest również od początku.
  4. Kolorowy86

    1.8t avj nie odpala

    Czujnik temp sprawdzony jest ok czujnik wału podstawiony nowy pompa paliwa nowa filtr paliwa nowy ktore przekazniki masz na myśli?
  5. Kolorowy86

    1.8t avj nie odpala

    Witam wszystkich piszę bo już mi witki opadają.. Mam 1.8t avj quattro z 2002 r. Wymienione rozrządy turbo olej filtry pompa paliwa ...odpala po bardzo bardzo długim kręceniu tak jakby zaczynał łapać dopiero później z dużym oporem odpali. Komputer nie pokazuje błędów. Po zdjęciu dolotu przed przepustnica i zatkaniu dłonią tak aby tylko delikatnie zasysal powietrze zaczyna łapać praktycznie od pierwszego zakrecenia ale i tak trzeba kilka ładnych razy piłować żeby odpalił. Kiedy jest ciepły zapała od strzała. Ktoś doradzi?
  6. Kolorowy86

    Nie odpala Pomocy!

    Na wstępie witam serdecznie wszystkich. Temat z jakim do was przychodzę po pomoc nie jest pewnie niczym nowym a mianowicie... Avj 1.8t quattro.. Nowa głowica nowe turbo nowy rozrząd Góra i dół nowe świece nowa pompa paliwa i filtr... Za Chiny ludowe nie chce ładnie odpalić. Rozrząd Góra i dół idealnie na znakach. Silnik odpala z oporami po bardzo długim kręceniu (czasem trzeba kręcić do momentu aż aku padnie a wtedy na kablach). Kiedy silnik odpali działa cicho i równo... Przy pomocy kolegi zauważyłem że po zdjęciu węża z przepustnicy i przytkaniu dolotu ręką silnik zaczyna łapać od razu... Kiedy jest ciepły odpala jak zegarek.. Błędy z vag: zużyte okładziny klocków hamulcowych. Nie mam już pojęcia czego szukać... Pomocy!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...