#_Gracjan_#
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O #_Gracjan_#
Informacje
-
Imię
Gracjan
-
Miasto
Olsztyn
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia #_Gracjan_#
0
Reputacja
-
Witam Czy zawór dv jest dla wszystkich 1.8T ten sam?
-
Witam, posiadam problem z silnikiem 1.8T AEB w A4 B5 '96. Silnik przerywa po 3tys. obr. w odstępie +/- jednej sekundy tak mocno, że idzie przyfasolić głową w kierownicę. Na początku był podobny problem, przerywało, ale znacznie słabiej i częściej, wymiana jednej cewki i przeczyszczenia pozostałych, oraz świec pomogła. Silnik potrafi czasem falować na obrotach jałowych, w najgorszych przypadkach obroty spadają do ok. 500 i podnoszą się do 1200. Aktualnie mam ściągnięty wężyk z gruszki ponieważ N75 zgłupiał, i turbo bardzo późno dawało oznaki życia podczas jazdy, czasem nawet jakby go nie było. Opisywany w tym temacie problem pojawił się dzień po zrobieniu płukanki, wymianie oleju, oraz filtrów, nie wymieniałem jeszcze tylko filtra paliwa, oraz filtrów od gazu. Błędy jakie pojawiały się przed wymianą cewek to: -Błąd pamięci rom -17978 moduł sterujący zablokowany (Szczerze nie mam pojęcia od czego to) -Czujnik obrotu wału korbowego -Błąd o kodzie 561 (Z tego co wyczytałem to coś związane z ciśnieniem paliwa) -Sonda lambda -Błąd 670 (Chyba czujnik położenia przepustnicy) -Błąd zaworu N75 Błąd zaworu N75 pojawiał się praktycznie za każdym skanowaniem błędów pod rząd, reszta się nie pojawiała Co może być przyczyną? Co warto sprawdzić? Pozdrawiam