Skocz do zawartości

#_Gracjan_#

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O #_Gracjan_#

Informacje

  • Imię
    Gracjan
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia #_Gracjan_#

0

Reputacja

  1. #_Gracjan_#

    Zawór DV

    Witam Czy zawór dv jest dla wszystkich 1.8T ten sam?
  2. #_Gracjan_#

    1.8T szarpanie

    Witam, posiadam problem z silnikiem 1.8T AEB w A4 B5 '96. Silnik przerywa po 3tys. obr. w odstępie +/- jednej sekundy tak mocno, że idzie przyfasolić głową w kierownicę. Na początku był podobny problem, przerywało, ale znacznie słabiej i częściej, wymiana jednej cewki i przeczyszczenia pozostałych, oraz świec pomogła. Silnik potrafi czasem falować na obrotach jałowych, w najgorszych przypadkach obroty spadają do ok. 500 i podnoszą się do 1200. Aktualnie mam ściągnięty wężyk z gruszki ponieważ N75 zgłupiał, i turbo bardzo późno dawało oznaki życia podczas jazdy, czasem nawet jakby go nie było. Opisywany w tym temacie problem pojawił się dzień po zrobieniu płukanki, wymianie oleju, oraz filtrów, nie wymieniałem jeszcze tylko filtra paliwa, oraz filtrów od gazu. Błędy jakie pojawiały się przed wymianą cewek to: -Błąd pamięci rom -17978 moduł sterujący zablokowany (Szczerze nie mam pojęcia od czego to) -Czujnik obrotu wału korbowego -Błąd o kodzie 561 (Z tego co wyczytałem to coś związane z ciśnieniem paliwa) -Sonda lambda -Błąd 670 (Chyba czujnik położenia przepustnicy) -Błąd zaworu N75 Błąd zaworu N75 pojawiał się praktycznie za każdym skanowaniem błędów pod rząd, reszta się nie pojawiała Co może być przyczyną? Co warto sprawdzić? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...