shymuon
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O shymuon
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia shymuon
1
Reputacja
-
shymuon obserwuje zawartość Nie działa regulacja wysokości bixenon i Wypadanie zapłonu na biegu jałowym
-
Dla wszystkich zainteresowanych przyczyną był czujnik położenia wału - kompletnie nic na niego nie wskazywało, wymieniłem go przy okazji.
-
Cześć. Chciałem ustawić lampy - bixenon, ale śrubka tam gdzie czerwona strzałka, ani drgnie w jednej i drugiej lampie. VCDS podłączony w tryb ustawiania manualnego i dalej nic. Druga śrubka, tam gdzie strzałka niebieska, kręci się zbyt luźno i też nie widać żadnych zmian. Co potrzebuję żeby to naprawić i w jaki sposób? Pozdrawiam!
-
Sprawdziłem jeszcze co to za wtryski siedzą - 0280156081. Od czego to mogą być wtryski? Sprawdzę, sprawdzę, ale teraz przed świętami to za bardzo nie mam czasu. Jak tylko będę coś wiedział to napiszę.
-
Sprawdziłem na 98 jak i lpg, cały czas występuje stukowe na obu.
-
Nie mam pojęcia jakie jest turbo, tak już kupiłem. Chcę jeszcze zrobić pomiar ciśnienia paliwa, w związku z tym cofaniem zapłonu. A oprócz tego to pozostaje wizyta u tunera, tak? Spróbuję jeszcze zalać 98 i zobaczę czy coś zmieni.
-
Cześć, proszę o ocenę logów. 1.8T BFB, ponoć wtryski od BEX'a, kat wypruty, druga sonda wyłączona. Świece, cewki wymienione 1,5k km temu. Pomiar na PB95. Grupa 002; 033 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 003; 020 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 115; 118 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
-
Dolotem zajme się najwcześniej w weekend, bo w ciemnościach nie ma co patrzeć. A jutro wrzucę logi.
-
Na starym też tak syczało, ale raczej nie było takich szarpanin na jałowym, więc zastanawiam się czy to na pewno ten eżektor.
-
Logi zrobię jutro. Eżektor zamennik. A ten zaworek jak sprawdzić? Nie zasysa korka oleju po odkręceniu, tylko skacze. To chyba dobrze?
-
Witam wszystkich. Borykam się z problemem wypadania zapłonu na biegu jałowym. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Sprawdzam grupę 015 i 016 - co jakiś czas jest szarpnięcie i zalicza jako wypadnięcie zapłonu - na różnych cylindrach. Od czasu do czasu lekko podniesie obroty, może o 100, 150 i spadnie. Nieważne czy silnik jest ciepły czy zimny. Świece nowe, cewki nowe - dalej to samo. Poza tym nie odczuwam żadnych skutków ubocznych - w czasie jazdy auto ładnie się zbiera i dobrze przyspiesza. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny. Zastanawiam się jeszcze nad nieszczelnością w okolicach eżektora - chociaż go wymieniałem to dalej gdzieś syczy mocno w jego okolicach. To ma tak syczeć? Problem występuje zarówno na PB i LPG, na LPG zdecydowanie mocniej odczuwalne, gdy stoję. Nie wiem też czy nie za dużo pali, okolice 16.5l/100km gazu na kołach 225/40/18 przy całkiem spokojnej jeździe.