Skocz do zawartości

shymuon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O shymuon

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia shymuon

1

Reputacja

  1. Dla wszystkich zainteresowanych przyczyną był czujnik położenia wału - kompletnie nic na niego nie wskazywało, wymieniłem go przy okazji.
  2. Cześć. Chciałem ustawić lampy - bixenon, ale śrubka tam gdzie czerwona strzałka, ani drgnie w jednej i drugiej lampie. VCDS podłączony w tryb ustawiania manualnego i dalej nic. Druga śrubka, tam gdzie strzałka niebieska, kręci się zbyt luźno i też nie widać żadnych zmian. Co potrzebuję żeby to naprawić i w jaki sposób? Pozdrawiam!
  3. shymuon

    Ocena logów

    Sprawdziłem jeszcze co to za wtryski siedzą - 0280156081. Od czego to mogą być wtryski? Sprawdzę, sprawdzę, ale teraz przed świętami to za bardzo nie mam czasu. Jak tylko będę coś wiedział to napiszę.
  4. shymuon

    Ocena logów

    Sprawdziłem na 98 jak i lpg, cały czas występuje stukowe na obu.
  5. shymuon

    Ocena logów

    Nie mam pojęcia jakie jest turbo, tak już kupiłem. Chcę jeszcze zrobić pomiar ciśnienia paliwa, w związku z tym cofaniem zapłonu. A oprócz tego to pozostaje wizyta u tunera, tak? Spróbuję jeszcze zalać 98 i zobaczę czy coś zmieni.
  6. shymuon

    Ocena logów

    Cześć, proszę o ocenę logów. 1.8T BFB, ponoć wtryski od BEX'a, kat wypruty, druga sonda wyłączona. Świece, cewki wymienione 1,5k km temu. Pomiar na PB95. Grupa 002; 033 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 003; 020 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 115; 118 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
  7. Dolotem zajme się najwcześniej w weekend, bo w ciemnościach nie ma co patrzeć. A jutro wrzucę logi.
  8. Na starym też tak syczało, ale raczej nie było takich szarpanin na jałowym, więc zastanawiam się czy to na pewno ten eżektor.
  9. Logi zrobię jutro. Eżektor zamennik. A ten zaworek jak sprawdzić? Nie zasysa korka oleju po odkręceniu, tylko skacze. To chyba dobrze?
  10. Witam wszystkich. Borykam się z problemem wypadania zapłonu na biegu jałowym. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Sprawdzam grupę 015 i 016 - co jakiś czas jest szarpnięcie i zalicza jako wypadnięcie zapłonu - na różnych cylindrach. Od czasu do czasu lekko podniesie obroty, może o 100, 150 i spadnie. Nieważne czy silnik jest ciepły czy zimny. Świece nowe, cewki nowe - dalej to samo. Poza tym nie odczuwam żadnych skutków ubocznych - w czasie jazdy auto ładnie się zbiera i dobrze przyspiesza. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny. Zastanawiam się jeszcze nad nieszczelnością w okolicach eżektora - chociaż go wymieniałem to dalej gdzieś syczy mocno w jego okolicach. To ma tak syczeć? Problem występuje zarówno na PB i LPG, na LPG zdecydowanie mocniej odczuwalne, gdy stoję. Nie wiem też czy nie za dużo pali, okolice 16.5l/100km gazu na kołach 225/40/18 przy całkiem spokojnej jeździe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...