Skocz do zawartości

Arturart

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arturart

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Kartuzy

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arturart

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :) :) Jestem Artur jestem posiadaczem Audi a6c5 z 2000r silnik 1.8 125km zasilany lpg Mój problem polega miedzy innymi na: Brak mocy Komprecja na poziomie 11bar po remoncie przed około 9bar który obejmował: Regeneracja głowicy wymiana zaworów,uszczelniaczy,planowanie zawory były bardzo wypalone. Pierwszym winowajca słabej kompresji uznano właśnie je,w miedzy czasie gdy głowica była w obróbce z mechanikiem zadecydowaliśmy o zmianie pierścieni oraz panewek korbodowych,aczkolwiek samochód nie miał objawu spalania oleju czy problemu z rozruchem zarówno przed remontem jak i po odpalał i odpala na dotyk,wymiana pierścieni była dla mnie już formalnością skoro był jakiś problem a mieliśmy dobre dojście uznałem ze warto to zrobić tym bardziej że samochód w planach mam pozostawić na dłuższy czas. Po odebraniu głowicy przystąpiliśmy do montażu wszelkich elementów uszczelek nowy rozrząd itp.Samochód odpalił bez problemu chodzi bardzo równo cicho,diagnostyka komputerowa nie ujawnia żadnych błędów.Z tym ze problem pozostał samochód jest słaby kompresja wynosi jak dla mnie tylko 11bar w poprzednich samochodach jakie miałem oscylowała ona w granicy 13-14 bar jak pamiętam.Na lpg samochód jest trochę dynamiczniejszy i mocniejszy niż na pb aczkolwiek w żaden sposób mnie to nie satysfakcjonuje. Odwiedziłem również kilku innych mechaników którzy nie wnieśli nic nowego,z mojej strony mam jeszcze dwa dylematy 1 uszczelka pod głowica jej grubość jest to 1.6mm czyli uszczelka pogrubiana aczkolwiek firma zajmująca głowica zaleciła grubsza uszczelkę,nie wiem czy można było by zbagatelizować ta rade i zamontować uszczelkę nominalną. Drugim dylematem jest sterowanie fazami rozrzoadu(napinaniem łańcucha wałków) Przepraszam jeśli jakieś określenia sa nie fachowe ;) Czy może on mieć wpływ na wyniki takiej kompresji może nie jest sprawny pracuje nie prawidłowo(chociaż wydaje mi się ze diagnostyka komputerowa powinna to ujawnić) Forumowicze z góry dziękuję Wam za odpowiedź,checi pomocy licze że może ktoś z Was ma podobne doświadczenia bądź sporo wyższa wiedze na ten temat i postara się mi w jakiś sposób udzielić pomocy. Jeśli ktoś byłby zainteresowany kontaktem osobistym zapraszam do kontaktu e mail [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...