Skocz do zawartości

jacekjakubowski92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacekjakubowski92

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Kopki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia jacekjakubowski92

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, pęknięty był wężyk podciśnienia od N75 do turbiny. Dzięki za wszystkie rady.
  2. Możliwe że przy regeneracji turbiny została źle ustawiona? Jest jeszcze na gwarancji turbina. Czyli najlepiej zacząć od tej sztangi a później ewentualnie zobaczyć jak wygląda mapa?
  3. Swiece były wymieniane tydzień temu na NGK PFR6Q. Co to znaczy wysoki AFR? Wrzucam lag z odłączonym N75 : Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  4. Witam. Mam problem z wyłaczaniem turbiny podczas jazdy(tryb awaryjny) . Przed zakupem auta turbina była regenerowana. Auto jest po chipie, pod podłaczeniu kompa wyskakuje bład: 16618 - Boost Pressure RegulationP0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Zawór DV wymieniony na nowy (ASO), N75 sprawdzony. Poniżej przedstawiam jak wyglądają logi. 1. http://vaglogi.pl/log-002_033_IV3OV.html 2. http://vaglogi.pl/log-003_020_vFy8eH.html 3. http://vaglogi.pl/log-115_118_sZHwM6.html 4. http://vaglogi.pl/log-002_033_RkK97.html (na gazie)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...