jacekjakubowski92
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O jacekjakubowski92
Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Kopki
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia jacekjakubowski92
0
Reputacja
-
Prośba o analizę log'ów 1.8t BFB
jacekjakubowski92 odpowiedział(a) na jacekjakubowski92 temat w 1.8T
Problem rozwiązany, pęknięty był wężyk podciśnienia od N75 do turbiny. Dzięki za wszystkie rady. -
Prośba o analizę log'ów 1.8t BFB
jacekjakubowski92 odpowiedział(a) na jacekjakubowski92 temat w 1.8T
Możliwe że przy regeneracji turbiny została źle ustawiona? Jest jeszcze na gwarancji turbina. Czyli najlepiej zacząć od tej sztangi a później ewentualnie zobaczyć jak wygląda mapa? -
Prośba o analizę log'ów 1.8t BFB
jacekjakubowski92 odpowiedział(a) na jacekjakubowski92 temat w 1.8T
Swiece były wymieniane tydzień temu na NGK PFR6Q. Co to znaczy wysoki AFR? Wrzucam lag z odłączonym N75 : Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum -
Witam. Mam problem z wyłaczaniem turbiny podczas jazdy(tryb awaryjny) . Przed zakupem auta turbina była regenerowana. Auto jest po chipie, pod podłaczeniu kompa wyskakuje bład: 16618 - Boost Pressure RegulationP0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Zawór DV wymieniony na nowy (ASO), N75 sprawdzony. Poniżej przedstawiam jak wyglądają logi. 1. http://vaglogi.pl/log-002_033_IV3OV.html 2. http://vaglogi.pl/log-003_020_vFy8eH.html 3. http://vaglogi.pl/log-115_118_sZHwM6.html 4. http://vaglogi.pl/log-002_033_RkK97.html (na gazie)