b0x
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O b0x
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia b0x
0
Reputacja
-
Odpowietrzyłem układ przez wąż od nagrzewnicy, dało chwilowy efekt ale po chwili znów jest powietrze. Czy to znaczy, ze jednak uszczelka? Że przedostają się spaliny?
-
Przepraszam za pytanie, może dla Was będzie głupie ale w którym miejscu jest ten termostat?
-
Sprawdzałem, z płynem chłodniczym wszystko w porządku, na posotju trzyma temperature ale wystarczy ruszyć 200 metrów i już wariuje..
-
Zaprowadziłem dziś auto do mechanika i stwierdził, że uszczelka pod głowicą.. Koszt ~1500 zł. Czy to faktycznie może być przyczyną?
-
Witam serdecznie, mam problem z moją Audi A4 B6. Otóż po rozgrzaniu silnika do 90 stopni, utrzymuje się ona bardzo krótko, około kilometra a następnie bardzo szybko rośnie. Nie działa również ogrzewanie, mimo ustawienia na najwyższą temperatura, powietrze wciąż jest zimne. Przed chwilą patrzyłem na węże nagrzewnicy (te z prawej strony akumulatora) i górny jest zimny i jakby taki spuchnięty/twardy, dolny był letni, lecz po jego kilkukrotnym uciśnięciu zrobił się ciepły, wręcz gorący, a z kratek nawiewu zaczęło dmuchać nieco cieplejsze powietrze. Czym to może być spowodowane? Proszę o pomoc..