Skocz do zawartości

b0x

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O b0x

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia b0x

0

Reputacja

  1. Odpowietrzyłem układ przez wąż od nagrzewnicy, dało chwilowy efekt ale po chwili znów jest powietrze. Czy to znaczy, ze jednak uszczelka? Że przedostają się spaliny?
  2. Przepraszam za pytanie, może dla Was będzie głupie ale w którym miejscu jest ten termostat?
  3. Sprawdzałem, z płynem chłodniczym wszystko w porządku, na posotju trzyma temperature ale wystarczy ruszyć 200 metrów i już wariuje..
  4. Zaprowadziłem dziś auto do mechanika i stwierdził, że uszczelka pod głowicą.. Koszt ~1500 zł. Czy to faktycznie może być przyczyną?
  5. Witam serdecznie, mam problem z moją Audi A4 B6. Otóż po rozgrzaniu silnika do 90 stopni, utrzymuje się ona bardzo krótko, około kilometra a następnie bardzo szybko rośnie. Nie działa również ogrzewanie, mimo ustawienia na najwyższą temperatura, powietrze wciąż jest zimne. Przed chwilą patrzyłem na węże nagrzewnicy (te z prawej strony akumulatora) i górny jest zimny i jakby taki spuchnięty/twardy, dolny był letni, lecz po jego kilkukrotnym uciśnięciu zrobił się ciepły, wręcz gorący, a z kratek nawiewu zaczęło dmuchać nieco cieplejsze powietrze. Czym to może być spowodowane? Proszę o pomoc..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...