Skocz do zawartości

domin167

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O domin167

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia domin167

0

Reputacja

  1. Ezektor wymieniony na taki sam oryginał. Jeszcze gdzieś delikatnie syczy w okolicach ezektora przy sprawdzaniu szczelności dolotu, ale ciężko to zlokalizować. Przepływka wymieniona nowa taka sama bosch oryginał. Wstawiam nowe logi. Jak to teraz wygląda? Grupy 002, 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy 003, 020: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy 115, 118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupa 032: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  2. Nie mam za bardzo skąd wziąć przepływke na podmiane. A jeśli odepne przepływke i zrobie logi to można ją w ten sposób zdiagnozować?
  3. Sprawdziłem szczelność. Powietrze pompowałem do 1 bara od strony przepływki, a odme zaślepiłem przy grzybku przy pokrywie zaworów. Wyszło że rurka odmy która wchodzi do TIP'a puszczała (wystarczyło dokręcić opaske) i puszcza ezektor dość mocno. Czy to może być przyczyną? Zrobiłem fote ezektora http://imageshack.com/a/img924/4677/KivJs5.jpg Pompa paliwa wydaje niepokojące dzwięki przy włączanie zapłonu i odpalaniu. Jest możliwość że to ona jest przyczyną? Mam jeszcze pytanie odnośnie logów z grupy 20. Czy zapłon powinien być tak przyśpieszony? Sprawdziłem jeszcze numery przepływki BOSCH 0280218063, 06A906461L
  4. Przepływka originalna Bosch z logiem audi. Wczoraj ją próbowałem czyścić
  5. Witam. Mam problem z błędem: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona Logi: Grupy 002, 032, 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy 003, 020, 031: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy 001, 115, 118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Z dodatkowych informacji dodam że świece i cewki były wymienione w styczniu, jest nowy filtr powietrza oraz paliwa. Układ SAI został zaślepiny (nie jest usunięty ze sterownika), błąd pojawiał się również przed zaślepieniem. Odma jest sprawna (korek podskakuje) został wymieniony zaworek jednokierunkowy oraz plastikowe kolanko w obudowie filtra oleju. Proszę o pomoc. Błąd po wykasowaniu powraca po około 40-50 km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...