Skocz do zawartości

ciziapodróba

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ciziapodróba

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    AWA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

273 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ciziapodróba

0

Reputacja

  1. Było to robione, nagrzewnica "daje" wg. mechanika.
  2. Cześć, Mam problem w swojej cizi (Audi A4 B6 2.0 FSI 150KM) Otóż we wrześniu uciekał mi płyn chłodniczy z wyciekiem koło pompy wodnej, wymieniłem pompę wody oraz przedni rozrząd pasek, rolki itd. Przez jakies 2-3 tygodnie miałem spokój, nagle po ustawieniu na climatronicu HIGH leci zimne powietrze przy jeździe 50-100km/h dopiero zaczyna grzać jak jadę ciągle 140km/h+ wtedy ładnie grzeje. Przy jeździe po mieście 50-100km/h na zegarze temperatury zaczynają dziać się dziwne rzeczy, otóż wariuje i lata mi wskaźnik od 90*C+ do 100*C czasami nawet 120*C walnie a potem znowu szybko wraca do 90*C (przypominam wieje caly czas zimne powietrze mimo że mam ustawione na HIGH) Potem znowu płyn uciekał mi jak głupi co się okazało trafiał do komory spalania przez uszczelkę i spalał się więc znowu do mechanika. Dobra wymieniłem uszczelkę głowicy, planowanie głowicy i ogólnie generalny remont prowadnice itd Przy okazji filtry, olej, filtr paliwa, zaworki pneumatyczne 16 sztuk, rozrząd tylni - napinacz, łańcuch. Auto lepiej chodzi, fajnie się zbiera lecz dalej leci zimne powietrze pomimo ustawionego HIGH i wariuje zegar temperatury. Auto zostało odpowietrzane (ale nie wiem czy do końce) a co ciekawe wczoraj (04.12) pokazało mi 120*C wróciło nagle do 90*C to się zatrzymałem i zgasiłem auto, z 10 godzin auto nie było odpalane, odkręciłem zbiorniczek i zassało płyn i spuściło powietrze (było ciśnienie) Nagrzewnica ma ciśnienie więc z nią wszystko okej (tak mówi mechanik, jak upuścił wąż aż mu wywaliło na 3m ciśnienie) Myśleliśmy że blok rozwalony, lecz auto pali od strzała, trzyma moc, nie dymi ani na testerze nie zakolorował się płyn chłodniczy - więc wykluczyliśmy tą opcje. Moja myśl usterki to że termostat może być walnięty, czujnik temperatury. Nie wiem co to może jeszcze być, proszę o pomoc i może schemat postępowań krok po kroku jak da radę. PS: jest jakiś sposób na odpowietrzanie? proszę o pomoc, pozdro.
  3. A więc tak Panowie, usłyszałem od mojego kolegi że warto najpierw zatankować załóżmy 20l Zrobiłem to i po odpaleniu silnika wskaźniki i wszystko zaczęło działać, humorki haha // do zamknięcia
  4. Dzień dobry, Jestem w posiadaniu audi a4b6 FSI 150km I teraz tak, wczoraj po zgaszeniu silnika, wyjściu na papierosa ponownie wsiadłem do auta i próbowałem je odpalić i niestety padł akumulator tak sam z siebie. Pod klamry podpiąłem i auto odpaliło, lecz teraz na panelu pokazuje mi że mam kompletny brak paliwa, do przejechania 0 KM oraz na wskaźniku paliwa (panel) widnieje brak paliwa. A wczoraj było tankowane więc nie wiem jaka jest przyczyna i jak temu zapobiec. Proszę o pomoc forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...