Skocz do zawartości

Jacob2304

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jacob2304

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jacob2304

0

Reputacja

  1. Forum przetrzasnalem wzdłuż i w szerz, u mnie silnik nie gasnie, nie rowno pracuje i ma błędy, ale zwrócę na to odpowietrzenie uwage jak i na pompę w baku, chociaż przy odpalaniu słychać ze pracuje ?
  2. Siemka, mam nadzieję że uda Wam się pomóc w temacie AUDI A4 b7 avant 2005r 2.0TFSI BGB 200KM, Multitronic czysta PB Od jakiegoś czasu świeci mi zasrany check engine ? Mam dwa błędy na kompie: P310B Regulacja niskiego ciśnienia paliwa - ciśnienie poza zakresem P0133 czujnik tlenu 1 blok 1 powolna odpowiedź Problemy z autem sa takie, że auto w obrotach 1500/3000 nie ma mocy i tak jakby zaszarpuje, muli, gdy utrzymuje powyżej 3000 auto ma odpowiednią moc, to jedno, drugie to to ze rano przy odpalaniu ma problemy, odpala zawsze ale niestety widać ze sie męczy/chehła, dodatkowo widać ze silnik na jalowych obrotach sie trzęsie a z wydechów nierównomiernie wydobywaja sie spaliny (tak jakby przerywa) No i też podczas przyspieszania szarpie mi trochę buda Świece wymienione, cewki sprawne miałem tez błąd zaworka turbiny n247 bocznikowy przesuwny, ale wymiebiony i bledu brak, zrobiony kompletny rozrząd, łańcuch i napinacz, zregenerowane zmienne fazy rozrządu, na skrzyni błędów brak, pracuję bardzo prawidłowo, filtry także zmieniane przed czasem razem z olejem co 8 max 10k, jezdzi na oleju 5w40 Motula, nagar znikomy. Spalanie tez podskoczyło na pewno do góry. BRak modów w aucie. Widzę ze rurki przy odmie sa mokre w oleju, no i tez pompa paliwowa cyka chyba zbyt głośno (czy to szklanka do wymiany?) Doradźcie z ktorej strony ugryźć temat i w jaki sposób bo szału dostaje od tych atrakcji (a zapewne to dupersznyty) . Na dniach zamawiam kabel i waga wiec może jakieś logi sie przydadzą? Ktore grupy logować ewentualnie dla tego silnika? Czekam na jakieś wskazówki, ale z Góry dziękuję za pomoc! Jesli tez ktoś ma jakiegoś zaufanego mechanika do takiego pojazdu to z chęcią sie zgłoszę z autem na jakąś diagnkstyke/naprawe.
  3. A mógłbyś wrzucić jakiś filmik jak pracuję?? Bo brakuje tu w temacie jak powinien pracować prawidłowo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...