Skocz do zawartości

platekb89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O platekb89

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia platekb89

0

Reputacja

  1. Czy zamieniając H7 na Xenon, będzie działało ręczne poziomowanie? Czy to inny układ pinów w kostce? (samopoziom itp. w późniejszym czasie).
  2. Nie ale one całkowicie nie reagują. Problem rozwiązany, prawdopodobnie zwarcie upaliło MK. Podmiana modułu i wszystko działa.
  3. Witam, przestały reagować zarówno szyby jak i szyber, dzień wcześniej nie mogłem otworzyć szyb lecz po jakimś czasie zaczęło działać normalnie. Następnego dnia całkowicie umarło. Ciągły błąd z VAG który się pojawił: 01331 - door control module driver side single wire operation intermittent Dostałem się do gumowego łączenia między drzwiami a karoserią i okazało się że większość przewodów ma pękniętą izolację a jeden całkowicie przerwany. Po zaizolowaniu oraz zlutowaniu urwanego okazało się że szyby dalej nie działają. A błędy po skasowaniu przestały się pojawiać. Jakieś pomysły gdzie szukać rozwiązania ?
  4. U mnie jest nieco inny problem. Bez klimatyzacji działa prawidłowo. Lecz uruchamia się tylko ten od strony pasażera. Po uruchomieniu klimatyzacji ten sam działa cały czas a problemem jaki się pojawia jest spadająca temperatura już nagrzanego silnika. Czy to też może być problem modułu? Czy szukać gdzie indziej?
  5. Po nagrzaniu do 90 stopni i uruchomieniu klimatyzacji spada temperatura i trzyma się w okolicy 60-70 stopni. Pojawił się też błąd: 18339 Coolant Fan Control Module J293: Malfunction P1931 - 001 - Upper Limit Exceeded Jakieś pomysły gdzie szukać problemu? Przy okazji jak działają wentylatory chłodnicy ? Ten po stronie pasażera włącza się od czasu do czasu oraz przy uruchomieniu klimatyzacji. A ten drugi nigdy.
  6. Hej tak jak w temacie przy cieplejszych dniach i korzystaniu z klimatyzacji pojawił się problem dłuższego nagrzewania oraz spadania temperatury z 90st w dół po czym za jakąś chwilę wraca ponownie. Jest tak tylko przy korzystaniu z klimatyzacji i tylko gdy jest faktycznie cieplej. Bez niej temperatura trzyma bez problemu. Po sprawdzeniu VAG pojawił się błąd: Po wykasowaniu bez klimy się nie pojawia, po uruchomieniu jej po chwili jest znów. Gdzie szukać problemu?
  7. Rozumiem, niestety nie mam żadnych dodatkowych informacji co i jak poza tym że było robione. Nawet nie wiem czy swap miał miejsce już u poprzedniego właściciela czy "w drodze" między Niemcami a Polską. Dzięki za radę, już wiem w którym kierunku się udać
  8. Cześć Mam dziwny problem ze skrzynią. Czasem jest ciężko wrzucić 1,2,3 bieg. Nie raz tylko haczy a innym razem ciężko wchodzi. Problem występuje tylko podczas jazdy, toczenia się auta. Stojąc w miejscu wchodzą bez najmniejszego problemu. Temperatura raczej nie ma wpływu gdyż dziś temp. Ujemna a działało bez zarzutów. Skrzynia 5, podobno niedawno po wymianie sprzęgła wraz z dwumasą. Udało mi się odkryć, że był kiedyś swap z automatu. Jakieś sugestie czego może być to wina? Szukałem w innych wątkach lecz nie znalazłem nic podobnego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...