Skocz do zawartości

rafalp96

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rafalp96

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak dokładnie chodzi o wykres przed chipem. Sprobuje nagrac lub zrobic zdjecia tego co jest w VCDS.
  2. Witam. Chciałbym prosić o porady od czego zacząć szukania problemu . Pojechałem na chipa 2.0 TDI CAGC (120 km) i zmierzono auto na hamowni 3 razy , podczas wkręcania auta (była otwarta maska) nagle pod cisnieniem wyleciało troche dymu z pod silnika , gość który stał bliżej mówił że gdzieś z lewej strony silnika... lecz pojawiło się to tylko raz pózniej już nie było to tak widoczne. Poniżej wrzucam wykres z hamowni. Spadek następuje od 3500 obrotów , widziałem wykresy 5 innych takich A4 i linia szła praktycznie idealnie równo . Przez co udało się osiągnąć tylko 160 koni, nie chciał na siłę dobijać mu więcej mocy i kazał naprawić auto i wrócić na korektę. Chciałem was zapytać gdzie szukać problemu( wiadomo zacząć od miejsca gdzie jest przedmuch) Auto nie posiada żadnych błędów. Dodatkowo autem buja lekko na wolnych z tego co czytałem to zawór ciśnienia na szynie CR do wymiany ale jak to skontrolować ? Możecie poprowadzić mnie jak przeprowadzać diagnostykę ? Na co zwrócic uwagę? Mogę wrzucać tutaj wykresy z VCDS. Ale od czego zacząć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...