Skocz do zawartości

pawelorzech

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawelorzech

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Jabłonowo Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A pomozecie z doborem numeru tego wkladu? Bo w katalogach cos mi sie nie zgadza, duzo jest np. od A3 a nie chce zamowic blednej
  2. Hej wszystkim! Czy moge poprosic o informacje, czy pompa paliwa w zbiorniku - mozna wymienic sam wklad elektryczny, i ew. ktos zna numerki tej pompy? Bo w katalogach roznie podaja, a nie chce kupic blednej Dziekuje!
  3. Hej, czy udalo Ci sie rozwiazac problem?
  4. Hej mam problem ze swoją Audi A4 B7. Silnik 1,9 TDI BRB po mapie na 143KM. Zaczelo sie tak na prawde od tego, ze silnik krecil, krecil ale nie odpalał. Po odpaleniu na plaka bylo okolo roku spokoju. Bardzo ladnie pracowal, nie bylo zadnych problemow. Potem problem z kreceniem, ale nie odpalaniem zaczal pojawiac sie coraz czesciej. Do tego stopnia bylo zle, ze silnik przestal odpalac, ale krecil. Wymienilem pompe vacum na nowa Boscha. Problem ustapil. Jednak zauwazylem ze auto zaczelo potrząchiwać przy odpalaniu. Tak jak by byl problem z kompresja. Natomiast kompresja byla sprawdzana i bylo wszystko OK. Zapobiegawczo oddalem do regeneracji wtryskiwacze. Okazalo sie po sprawdzeniu na maszynie, że wszystkie cztery musza pojsc do regeneracji. Po zalozeniu zregenerowanych wtryskiwaczy dalej to samo. Silnik trzasl na zimnym - - pierwsze chwile. Dodatkowo zostaly wymienione w następnym czasie: -> przeplywomierz na Boscha -> komplet szklanek, panewek wałka. Walek sprawdzany - jest OK -> dwie poduszki silnika -> ustawiony rozrzad, bo okazalo sie ze byl nieprawidlowo ustawiony -> zaworek zwrotny paliwa -> nowe filtry Teraz jest taki objaw, ze trzesie na zimnym duzo, duzo mniej, natomiast trzesie podczas jazdy np. na czwartym biegu auto wpada w wibracje, nieraz jest tak, ze na sekunde przerwie. Niezaleznie od tego, czy silnik zimny, lub cieply. Albo podczas przyspieszania czuc delikatne wibracje. Nie robilem sprzegla ani dwumasy, ale mechanik twierdzi, ze to nie od tego. Nieraz jest tak, ze auto po dodaniu gazu ma bardzo duzy zapas mocy, a nieraz jest "w porzadku". Jedyne co mi przyszlo na mysl, to wgranie oryginalnego programu (program byl robiony w bardzo dobrym serwisie). Korekty na wtryskach sa w porzadku, ale jezeli bedzie trzeba zrobic jakies logi, lub cos zbadac, to jestem gotowy to zrobic. Bardzo prosze o pomoc, bo z tego co wymienilem wyzej - to juz praktycznie kupil by drugi nowy samochod. Czy ktos z Was mial podobne doswiadczenia? Bardzo Was prosze o pomoc!
  5. Hej wszystkim! Audi A4 B7. Będę dokładał manetkę wycieraczek do pełnego FISa. Tempomat mam. Co jeszcze mogę ciekawego zakodować? Proszę o porady. Ponieważ chcę wszystko zrobić za jednym razem A moja wersja jest dosyć biedniutka. Chciałbym m.in: - ikonki włączonych świateł na kokpicie - automatyczne włączenie świateł - doświetlania zakrętów - testy zegarów - taka wizualna zmiana - włączone światła po włączeniu drzwi Dzięki za porady, co w ogóle można w tym Audi zakodować Dzięki dzięki!
  6. Mechanik próbował zmienić kodowanie, nie szło. Wiem tylko, że mam Australię. Pozdrawiam
  7. Ale przez bardzo długi czas było OK ? Po zmianie akumulatora to nastąpiło ale też nie od razu. Można to jakoś skasować / zniwelować? Tamten mechanik podejrzewał licznik, ale wątpię. Tak wszystko gra, silnik i wszystko jest OK, żadnych błędów. Po prostu przy wyłączaniu auta jest "pik" i błąd przez sekunde Pozdrawiam
  8. Witam Grupę :) Mam w swoim Audi A4 B7 następujący problem: Podczas jazdy wszystko jest w jak najlepszym porządku. Żadnych błędów, komunikatów - wszystko OK. Przy gaszeniu pojazdu (przekręceniu kluczyka, czy to po zapłonie, czy normalnie) pojawia się błąd regulacji świateł i coś z klapką wlewu paliwa. Nie mam ksenonów. Wszystkie żarówki się świecą. Podnoszenie świateł działa, ustawione na "0" Po skasowaniu błędów komputera nadal pojawia się ten problem. Nie moge podesłać logów bo nie mam dostępu do komputera. Macie jakiś pomysł? W zał zdjęcie - ledwo zdążyłem zrobić Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...