Skocz do zawartości

King_Slayer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O King_Slayer

Informacje

  • Imię
    Seth
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W obu sytuacjach raz zapali dobrze raz źle a z wypietym zawsze pali dobrze i na zimnym i na nagrzanym tyle że zamiennik nie dal nic , spróbować z oryginalnym?
  2. Witam Widziałem kilka podobnych postów lecz uważam ze mój jest nieco inny. Samochód mam 2 lata i od samego początku jest problem z odpalaniem. Zdarza sie nie raz ze musi chwile pokręcić (2-3 sekundy) i wtedy odpala i bez problemu pracuje. Odrzucam wszystkie możliwości związane z wtryskami i innymi rzeczami gdyż samochód jest po rocznym kapitalnym remoncie silnika gdyż urwała sie śruba w głowicy wchodząca w rozrząd ale nie o tym. Wypinając czujnik temperatury cieczy (ten który znajduje się za silnikiem od strony przedniej szyby na środku) samochód pali od strzała nawet 20 razy pod rząd.Ucieszony zmieniłem czujnik jednak zmieniłem ten czujnik i efektu brak (czujnik oryginalny zamiennik , cenowo tani(25zl)) Samochód wpinałem pod komputer z rozszerzonym programem i oprócz bardzo minimalnych regulacji podzespołów (egr itp) (KTÓRYCH PARAMETRY MIEŚCIŁY SIĘ W NORMIE JEDNAK DAŁO SIĘ SKORYGOWAĆ) komputer nie pokazuje żadnych błędów. Moje pytanie brzmi jakie są wasze pomysły na tę przypadłość i czy oryginalny czujnik dobrany w aso po numerze VIN(Koszt niecałe 200zl) z usunięciem błędu przed odpaleniem silnika po wypięci i wpięciu czujnika może pomóc. Dziękuje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...