
mlody_b7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mlody_b7

Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja ten objaw mam od początku jak go mam, przed programem .Robi się cieplej objaw jest prawie nie zauważalny. Przychodzi zima i zaczyna się cyrk. Ja program zrobiłem , 175KM 380NM fajnie wszystko. Po jakimś czasie chyba się przyzwyczaiłem i jak by mocy nie miał po za tym mi wyczuwalnie wstaje od 2000 obrotów .Turbinę wyciągnęliśmy, zawiozłem do gościa który jak robił , przy mnie ją podłączył i wszystko OK, zmieniłem N75 i wyciągnąłem wnioski, że regeneracja to do ch*** się nadaje. ale człwoiek uczy się całe zycie....
-
Wczoraj wymieniłem filtr paliwa na Ori Audi ( bez poprawy ) zmierzyliśmy kompresje na zimnym silniku : 1-27 ,2-29, 3-26, 4-27. Ponadto w niedziele zaczęło się ślizgać sprzęgło... Poniedziałek wymiana na zastaw z BRD . Wiec sprawdzę przy okazji czy to dwumasa nie szarpie.
-
Log na 3 biegu. Jak założyłem zaworek wieczorem to juz rano nie było efektu. Zaworek mam założony tutaj... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Nagrałem przy 50 stopniach i ponad 60. Chłodnica paliwa wygląda OK.
-
Cześć. Nie sprawdzałem...Szczerze nawet nie pomyślałem o tym. Dzięki ze się zainteresowałeś. Widzę ze z Wrocławia jesteś, może masz kogoś kto sumiennie by przejrzał samochód. Zapłacę oczywiści;). Może my cos pomijamy.
-
Dziękuje za zainteresowanie. Wiesz ja też jestem coraz bliżej tej wersji. Ale próbuje jeszcze wyeliminować co mogę Jutro zrobię próbę z tym zapłonem x 3-5 razy.
-
Jasne. Test zrobię na pewno. Każda sugestie robię I sprawdzam.Cyli odpalam jak tylko złapie , wkręcam na 3 tys i patrzę czy nie zgaśnie? Bipy mega na - ,postaram się podjechać do końca tygodnia i sprawdzić ciśnienie. Ewentualnie może jest ktoś z Wrocławia kto by mi pomógł. Oczywiście zapłacę.
-
Obetnie wężyki jak mowisz, vacupompa Boscha nowa. Jak głowica ma gniazda mosiężne to gumki na wtryski mają być rozmiaru jak Ori czy większe? Wiem że trzeba było zmierzyć ale nie zrobiłem tego. I może dlatego jest d*pa. Daliśmy takie z zestawu chyba Boscha jak pamiętam.
-
Dlatego wymieniłem pompę vacum - nic , pompę paliwa w zbiorniku - nic . Zaworek na filtrze - nic ,dołożyłem zaworek zwrotny - nic
-
Bez najmniejszego problemu. Odpalę ją rano /po dłuższym postoju ,i będzie jak na filmach, zgaszę po 5 sekundach i będzie palić pięknie. Ale wtedy po tych 5 sekundach jak ją zgasze i zostawię na godzinę to odpali znowu z problemem. ale wystarczy ze pojeździsz i rozgrzeje się i będzie pięknie odpalać. Zerknij na filmiki z vcds jak się drastycznie korekty zmieniają oraz tego bąka na ostatnim filmie. Sam już nie wiem, stąd prośba o pomoc do Was. Mam takie podejrzenie, że jak zawiozłem do sprawdzenia wtryski to chłop wsadził na maszynę , odpowietrzył , dobił ciśnienie i gitara. A tutaj wygląd jak on by się zapowietrzał , paliwo przez niego ściekało do cylindra. Pewnie bzdurna teoria
-
Też tylko po dłuższym postoju? Jak ona odpali pochodzi 5 sekund zgaszę i będzie odpalać bez problemu.