Skocz do zawartości

eon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eon

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Małopolskie

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia eon

0

Reputacja

  1. Meyle HD nie rozwiązało w pełni problemu u mnie. Kompletnie nie polecam tych wahaczy przejściowych od nich, po pół roku guma w tuleji cała spękana a sworzeń lata jak żyd po pustym sklepie. Oryginał audi po 11 latach był mniej wyjebany niż to gówno... Wymieniłem na o dziwo półkę niższą RTS-y i problem z wibracjami rozwiązany. Mają tulejki gumowo-olejowe, a Meyle ma gumowo-metalowe z resztą wątpliwej trwałości. Na razie na temat trwałości RTS też się nie mogę wypowiedzieć, dużej różnicy na oko nie widać między Meylami a RTSem. Mam nadzieje że nie padną po pół roku.
  2. @puczyl1990 Tuleje wymieniłeś same zostając na 65mm czy przeszedłeś na 75?
  3. do wymiany drążki kierownicze jeśli podczas kręcenia kierownicą słychać stuki, albo gdy kierownicą trzęsie na kostce brukowej. jechać na szarpaki i słuchać skąd dochodzą te odgłosy, w większości przypadków w B8 te stuki to drążki
  4. Witam, mam problem w aucie z dziwnymi podbiciami obrotów podczas dodawania gazu, wskazówka obrotomierza nagle podskakuje z jakieś 200rpm gdy dodaje gazu po czym wraca do normalnych obrotów. Poniżej link do filmiku jak to wygląda podczas jazdy. Te podbicia obrotów nie mają wpływu na przyspieszanie samochodu, nie dzieje się to, gdy pedał gazu jest już wciśnięty, wtedy obroty nie falują(sprzęgło nie ślizga), skrzynia nie szarpie przy zmianie biegów, natomiast w trybie dynamic po dodaniu gazu jest odczuwalne uderzenie w plecy.. W skrzyni był wymieniany konwerter wraz z olejem i problem nie ustąpił. Może to być związane z oprogramowaniem skrzyni/silnika? Auto jest po chipie więc możliwe że to jest przyczyną. Wtryski są chyba ok, obroty nie falują na postoju, odpala normalnie na ciepłym/zimnym, nie dymi, VCDS pokazuje korekty do -0.3max Streamable Video STREAMABLE.COM Watch this video on Streamable.
  5. Witam, Dla osób które będą w przyszłości miały podobny problem, potwierdzam, że przyczyna problemu leży w termostacie. Po wymianie problem ustąpił, temperatura trzyma cały czas bez znaczenia na jakich obrotach pracuje silnik. Niestety tanio nie jest, bo nie ma zamienników, a oryginał to koszt bliski 300zł. Pozdrawiam
  6. Hej, udało ci się rozwiązać ten problem, @Leszek76? Mam dokładnie to samo u siebie, temp spada momentalnie po przekroczeniu +- 2500 obrotów i wraca z powrotem do 90C, gdy obroty spadną poniżej tej granicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...