Skocz do zawartości

Mrozu52

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mrozu52

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Miasto
    Istebna

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mrozu52

0

Reputacja

  1. czyli rasumując, mój moduł 09 i sterownik 55 powinny się dać skonfigurować i ogarnąć wszystkie niezbędne funkcje do prawidłowego działania lamp poliftowych? Jeśli tak czy nie miał by ktoś gotowego kodu?
  2. Błąd się pojawia w obu lampach, na tą chwilę na desce nie było żadnego błędu , gdy założę lampę przed liftowa błąd znika, więc wygląda to tak jakby ten moduł 55 nie ogarniał komunikacji z silniczkami w lampach poliftowych no chyba, że tak jak wspomniałeś problem leży gdzieś w instalacji i trzeba zamienić jakieś piny bądź coś w tym stylu.
  3. Witam, odgrzeję trochę temat, posiadam a4 b8 2011 z modułem 8k0 907 063P, fabrycznie zamontowane miałem bixenony nieskretne, teraz wymieniłem lampy na poliftowe również nieskretne, wszystko świeci lecz w module 55 pojawiają mi się błędy 01535 tu pytanie czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podanym problemem? jeśli tak to czy sobie z nim poradzil i w jaki sposób?
  4. Witam. Posiadam modul 8k0 907 063p i tu moje pytanie czy na owym sterowniku uda mi się poprawnie ustawić lampy poliftowe 2012-2015? Głównie chodzi mi o pozycjonowanie xenonu bo z tego co udało mi się wyczytac to w modelu przedliftowym był za to odpowiedzialny modul 55 a w poliftowym modul 09 i tu sedno sprawy czy da się w mojej wersji ustawić pozycjonowanie poprzez zakodowaniu modułu 09? Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
  5. Mrozu52

    wymiana lamp

    Witam. Podjąłem próbę wymiany całego przodu wraz z oświetleniem na poliftowy lecz po podłączeniu lamp (wersja przed liftowa bi xenon led nieskretny , nowe lampy poliftowe również bi xenon nieskretny) i zakodowaniu wszystko świeci ale pojawiły się komplikacje w postaci tego, że w momencie przełączenia na postój lampy świecą z pełną mocą( nie przyciemniaja się) cały czas świeci komunikat o spalonej żarówce, po podłączeniu vcds wyskakuje komunikat o braku plusa. Sprawdziłem więc czy układ pinów jest identyczny i okazało się, że jest mała różnica a mianowicie w wersji przed i po liftowej różnica leży w położeniu jednego pinu i tu sedno całej sprawy czy po przełożeniu tego pinu jest szansa że cały problem zostanie rozwiązany po ponownym zakodowaniu? Czy będę musiał wymienić cały moduł? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...