Skocz do zawartości

Wojakplcom2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Wojakplcom2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nikt nie jest w stanie mi pomóc?
  2. Czy to wina dv czy samego turbo? Czy w grupie 020 nie za bardzo opóźnia zapłon?
  3. Silnik podobno po chipie 215hp. Proszę o diagnostykę logów wydaje mi się że coś w aucie niedomaga. Czasem auto nierówno chodzi. Nowe swiece, cewki, fazator, odma, wyczyszczony dolot. 115 118 230 https://log.tunezilla.com/s/LlhuZeeG 002 https://log.tunezilla.com/s/EC1PNknY 033 https://log.tunezilla.com/s/QJxNZxCP 003 011 006 https://log.tunezilla.com/s/YQVLwDf9 009 032 033 https://log.tunezilla.com/s/S63d6K1g 020 https://log.tunezilla.com/s/rL7ACqGk
  4. Wymieniłem cały zestaw wraz z fazatorem ale auto straciło mocy trochę. Znaczy ma moc ale się długo wkręca. Jest możliwość że przestawione wałki dają taką dolegliwość? (Silnik chodzi równiutko) Wymieniałem niestety bez blokad. A i jeszcze jedno fazator jest chiński a fis nie wywala żadnych błędów.
  5. Panowie doradźcie mi. Czym charakteryzuje się uszkodzony fazator? Mam dokładnie taki klekot po rozgrzaniu silnika tylko dodatkowo dochodzi do tego szarpanie silnikiem- falowanie obrotów ok 100rpm. Czy wymiana łańcucha z napinaczem rozwiąże problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...