DrGibon
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DrGibon
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Chełm
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AJL
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia DrGibon
0
Reputacja
-
właśnie chodzi mi o pompę bez koszyczka, bo wyjęcie jej z koszyczka to 3sekundy ale dalej mam z tyłu głowy to dlaczego samochód kręci dłużej, na tej co mam teraz i czy mu to nie zaszkodzi jak trochę na tej pojeździ
-
jakiej firmy szukać ze sklepu(mowa o samym wkładzie pompy) może ktoś kupował jakieś i sprawdziły się, bo ori używkę wątpię bym znalazł
-
a ta nie zaszkodzi narazie silnikowi? to z AJL jest jakas inna niz np z jakiejs 150konnej Quattro? MAGNETI MARELLI POMPA PALIWA AUDI A4 B5 1.8T 2.4 7476857969 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 160 zł - MAGNETI MARELLI POMPA PALIWA AUDI A4 B5 1.8T 2.4 (7476857969). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! ta niby pasuje?
-
sytuacja w miarę opanowana na tą chwile. Pompka chyba skończyła swój żywot. Wczoraj sprawdziłem prąd w kostce i był za każdym razem gdy przekręcałem kluczyk(z 10razy), a gdy podpiąłem pompkę na krótko pod prąd to słyszałem tylko takie cyknięcie jakby się zacięła. Wiec wziąłem drugą pompkę tylko z a6 c5 1.8t sam wkład(co prawda różni się trochę od a4 b5 quattro ale dało rade) i narazie wszystko chodzi tak jak trzeba. Nie wiem czy te pompki różnią się ciśnieniami ( nie mam danych ich Tylko nazwa producenta VDO moja i VDO z a6 c5). Narazie co zauważyłem ze dłużej muszę kręcić rozrusznikiem żeby odpalić samochód, nie wiem czym to jest spowodowane.
-
właśnie z na 1 rzut oka jakoś nie widzę żeby dało się ją rozebrać
-
ostatnio miałem tak że świeciła sie rezerwa taka że wskaznik sie nie podosił nawet a było 10l benz w baku. Teraz cos tam poruszałem kostka i narazie działa i pływak i pompa, ale niewiem ile to potrwa :/ Czyli masz na myśli kabel spod kierownicy az do pompy?
-
Witam mam problem z zasilaniem pompki paliwa w moim AJL quatrro avant Mam wrażenie ze czasami brakuje prądu na kostce przy pompie(stwierdziłem to gdy podpiąłem drugą pompe na sucho na wierzchu i po przekreceniu kluczyka nie wystartowała), są tam 4 kabelki ale nie moge znalezc schematu który za co odpowiada, może brakuje gdzieś masy? Pompa sama w sobie na krótko podpięta pracuje. Szukać gdzieś jeszcze przyczyny?