Piotrek Krawczyk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Piotrek Krawczyk
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Nowe Miasto
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Piotrek Krawczyk
0
Reputacja
-
Sterownik klap sie rusza ale niestandardowo toznaczy tak jak by nie mogl sie ustawic prawidłowo , czujniki odpowiadają numerycznie . Bylem dzisiaj u jeszcze jednego znajomego mechanika , mowil ze prawdopodobnie zna przyczyne , trzeba bedzie sie pobawic troche kolektorem i tym nastswnikiem , nie wiem jak to sie fachowo nazywa ale bedzie cos przerabial bo w innym wypadku trzeba bedzie wymienic kolektor . Dam znac po zabiegu , prawdobodobnie w środę .
-
Zerkne na ten bezpiecznik zaraz . Stary jest oryginalny , nowy założyłem bosha .
-
Wymieniłem ten nastawnik na nowy . Zauważyłem ze przy wyłączaniu się porusza .
-
5346 - klapa w kolektorze ssacym zespół 1 : P2009 00 [039] - zwarcie z masa jest tez błąd 5253 - filtr cząstek stałych , czujniki różnicy cisnienia . P2452 00 [039] - usterka elektryczna
-
Piotrek Krawczyk obserwuje zawartość Tryb awaryjny zwarcie do masy .
-
Pozdrawiam wszystkich i prosze o pomoc . Panowie od roku mam problem z samochodem . Przełączyl sie q tryb awaryjny siweci sie check swiece oraz kontrolka DPF. Wyskakuje takze blad zwarcia do masy . Powymienialem wszystkie czujniki jakie bylo mozliwe , wymieniłem nastawnik klap kolektora i dalej nic . Nie mam mechanika który by mi to zrobił a w serwisie chca mi prac DPF za 900 co mogę zrobić sam po trasie bo nagaru nie ma duzo ale niestety cały czas jest tryb awaryjny . Pomoze ktoś ?