Skocz do zawartości

Piotrek Krawczyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek Krawczyk

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Nowe Miasto

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piotrek Krawczyk

0

Reputacja

  1. Sterownik klap sie rusza ale niestandardowo toznaczy tak jak by nie mogl sie ustawic prawidłowo , czujniki odpowiadają numerycznie . Bylem dzisiaj u jeszcze jednego znajomego mechanika , mowil ze prawdopodobnie zna przyczyne , trzeba bedzie sie pobawic troche kolektorem i tym nastswnikiem , nie wiem jak to sie fachowo nazywa ale bedzie cos przerabial bo w innym wypadku trzeba bedzie wymienic kolektor . Dam znac po zabiegu , prawdobodobnie w środę .
  2. Zerkne na ten bezpiecznik zaraz . Stary jest oryginalny , nowy założyłem bosha .
  3. Wymieniłem ten nastawnik na nowy . Zauważyłem ze przy wyłączaniu się porusza .
  4. 5346 - klapa w kolektorze ssacym zespół 1 : P2009 00 [039] - zwarcie z masa jest tez błąd 5253 - filtr cząstek stałych , czujniki różnicy cisnienia . P2452 00 [039] - usterka elektryczna
  5. Pozdrawiam wszystkich i prosze o pomoc . Panowie od roku mam problem z samochodem . Przełączyl sie q tryb awaryjny siweci sie check swiece oraz kontrolka DPF. Wyskakuje takze blad zwarcia do masy . Powymienialem wszystkie czujniki jakie bylo mozliwe , wymieniłem nastawnik klap kolektora i dalej nic . Nie mam mechanika który by mi to zrobił a w serwisie chca mi prac DPF za 900 co mogę zrobić sam po trasie bo nagaru nie ma duzo ale niestety cały czas jest tryb awaryjny . Pomoze ktoś ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...