Skocz do zawartości

AnDrzej_IzaK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AnDrzej_IzaK

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AnDrzej_IzaK

0

Reputacja

  1. Dzięki, poszukam sobie.
  2. O czym świadczą korekty długoterminowa +6,3, oraz korekty w grupie 33 aż -14?
  3. Witam, Poproszę o ocenę logów. VW polo 1.8t(brak instalacji LPG) http://vaglogi.pl/log-002_033_emz5Tgf.html http://vaglogi.pl/log-003_020_76H4i.html http://vaglogi.pl/log-115_118_uTP6f.html
  4. Po wymianie świec cewek całe lato było ok, ostatnio miałem podobny przypadek. Zdarzyło mi się to zawsze gdy dałem mu na zimnym, już tak nie robię
  5. Witam, Ostatnio po mocniejszym wciśnięciu gazu samochód szarpną i zaczął migać check engine. Jak na razie jednorazowy przypadek. 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent Zrobiłem logi grupy 14,15,16. Nie bardzo rozumiem jak działa taki pomiar bo podczas logowania większość czasu jest DISABLED, mimo tego czasem jest enabled i liczy przerwy w zapłonie, jak rozumiem na 1,2,3 cylindrze. Cewki do wymiany? http://vaglogi.pl/log-014_015_016_Tiz77A.html
  6. W takim razie wymieniam. Dzięki.
  7. Witam wszystkich. Po ostatnim sprawdzaniu błędów silnika pojawił się: 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent Nigdy wcześniej nie było takiego błędu. Logi grupy 20 nie wykazały cofania zapłonu. Czy to oznaka kończącego się czujnika? Ewentualnie czy jakieś warunki np. wjechanie w sporą koleinę lub praca w bardzo niskich temperaturach ( ostatnio -23) może spowodować wykrycie czegoś przez czujnik? 1.8T AWT lpg po programie około 200KM założony DP, sai off, wtryski 320cc. Logi dynamiczne robione na PB98 http://vaglogi.pl/log-115_118_4v2VjD.html http://vaglogi.pl/log-003_020_nTy36.html http://vaglogi.pl/log-002_033_sdA2Tl.html
  8. Dodaję loga 002/033 jazda na lpg http://vaglogi.pl/log-002_033_l0GOGJ.html
  9. Nie mam takiego loga, ogarnę dzisiaj.
  10. Jaki koszt takiej regulacji u Ciebie?
  11. Kurczę człowiek dba o ten samochód nie oszczędza, stara się znaleźć konkretnych mechaników na tzw polecenie a tu taki zonk
  12. Akurat jego szanowny pracownik z którym miałem kontakt od początku do końca. Stwierdził że stan samochodu jest bardzo dobry, wiedząc że będę coś robił w przyszłości (założyłem wydajniejszy reduktor wtryski i przewody 8mm, ) zaproponował mi zrobienie program na 180km. Kolega z forum passata twierdzi że jest pod 200km
  13. Gorzej jak program jest kiepski jak i regulacja LPG
  14. Chip był robiony wraz z założeniem LPG. Na Wojciechowskiej. No właśnie raczej wtedy po gwarancji. Oddam chyba jeszcze raz na regulację..
  15. Właśnie kończę 95 z czystej ciekawości sprawdzę na 98. Czyli jednak bardzo polecany warsztat nie jest tak dobry. Wychodzi że najlepiej nauczyć się samemu regulować. Ogólnie co do montażu LPG nie mam zastrzeżeń wszytko ładnie. Z logów wychodzi że jeżdżę na bogatej mieszance na LPG?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...