Skocz do zawartości

Cukier112

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cukier112

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cukier112

0

Reputacja

  1. Z tego co sie dowiedziałem w międzyczasie, to trzeba wymienić wszystko czyli wał, półosie, dyfer, mieszek no i skrzynię oczywiście
  2. jeszcze takie pytanie, bo już dłuższy czas myślałem nad przełożeniem skrzyni na 6-biegowego manuala z 2.5tds, a jak mam kupić skrzynie to załatwiłbym to za jednym zamachem, tylko nie wiem, czy wszystkie otwory na śruby i łapy w a4b5 quatro były takie same i będą pasować pod silnik 2.8 ACK?
  3. Dyfer mam jeszcze seryjny DAJ z przełożeniami 35/9
  4. Skrzynia DJS od 2.4 Edit: Dyfra nie pamiętam, ale jak sprawdzałem na 100% ma przelozenia 3.9
  5. Cześć, to mój pierwszy post więc jak coś proszę o wyrozumiałość. W mojej audi a4b5 2.8 v6 30V zmielił się torsen, przez to że poprzedni właściciel wymienił skrzynię z innymi przełożeniami (4.11) niż były w dyfrze (3.9), przez co torsen ciągle pracował. Koszt wymiany skrzyni jest kosmiczny w porównaniu z kupnem torsena, ale nigdzie nie mogę znaleźć takiego z identycznym koszem jak stary. I teraz jest pytanie czy satelity w każdym torsenie są takie same i można je przełożyć z jednego kosza do drugiego? Czy jednak muszę celowac w identyczny torsen?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...