Skocz do zawartości

Amadeo_opole

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Amadeo_opole

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Amadeo_opole

0

Reputacja

  1. Zwracam honory, przemyślałem za i przeciw co do mnie napisałeś i zwracam się do Ciebie z prośbą o pomoc, na olx jest kilka ofert kabla plus softu, pomógł byś wybrać coś w okolicach 200 złotych? Ja jestem nowicjusz w tym temacie a nie chciałbym się wpakować w przedmiot któremu będzie coś brakować.
  2. ehh, tak tak, ale będąc uprzejmym podziękuję za radę, i nie mów kto tu jest dzieckiem bo jesteśmy za pewne obydwaj takimi starymi koniami ale jeśli uważasz mnie jako dziecko po zdjęciu na avatarze, to polecam rzucić okiem na swój avatar ;-)
  3. hmm problem ze wzrokiem to ma tu chyba ktoś inny bo ja zapytałem czy moim modułem elm327 na bluetooth i jakimś softem wprowadzę pojazd w tryb dopalania dpf a Ty mi tu jakiś marketing szeptany tłuczesz od jakiegoś ziutka z koziej wólki
  4. nic, był gość, chciał skasować błąd, nie dało się więc jako rzetelny fachowiec skasował tylko parę złotych za dojazd a drugie auto które mam w domu to Outlander 2 więc ni jak mi ten kabel nie będzie potrzebny więcej, soft chętnie kupię bo coś mam do komuniakcji z autem tylko pytanie czy tym co mam to pozwolę jakiemuś softowi na wprowadzenie pojazdu w procedurę dopalania dpf
  5. i tak i nie, z kolei po co mi więcej ten kabel jak to będzie jedyna rzecz dla której go podłącze do auta?
  6. ok a jakaś alternatywa np. mój elm327 po bluetooth plus jakiś program? da się to ogarnąć bez vcds?
  7. od tego zacznę aby sondę wymienić ale jak albo czym po wymianie sondy wprowadzić auto w tryb dopalania dpf??
  8. Witam wszystkich serdecznie w tym trudnym okresie! Mam pytanie odnośnie filtra dpf, moje auto to A4 3.0 silnik ASB, sprawa wygląda następująco, przywiozłem kilka miesięcy temu ów samochód, prezent od rodziny albo uratowałem go przed złomowaniem w niemczech, jak zwał tak zwał. Auto w niemczech robiło cały czas przebiegi autostradowe, dpf siłą rzeczy się czyścił, przyjechałem do Polski, pokręciłem się parę dni po mieście, kontrolka dpf, miga kontrolka świec żarowych, znajomy znajomego polecił fachowca co podjedzie, podepnie się kompem, wprowadzi w tryb dopalania, sąsiadowi tak pomógł więc zaryzykowałem, przyjechał, podłączył kompa, mówi błąd sondy lambda, nic nie zrobi, minęło trochę czasu, sytuacja w Polsce jest taka a nie inna, człowiek ma dużo wolnego, więc coś by porobił, zamierzam po świętach zabrać się za problem z tą sondą, ale nie będę kombinował z wizytą po mechanikach puki pandemia nas wszystkich trzyma w ryzach i chciałbym po usunięciu usterki jakoś wprowadzić samochód w tryb dopalania, jedyne czym dysponuje to takie małe urządzenie do komunikacji po obd2, w dodatku na bluetooth, czy tym urządzeniem i jakimś programem który może polecicie zwojuje coś? chce to zrobić na miejscu, nie podczas jazdy ponieważ auto jest nie opłacone i ma już dawno nie ważne niemieckie tablice, ewentualnie jeśli się tego nie da zrobić tym modułem na bluetooth to proszę o sugestię co dokupić do komunikacji z pojazdem, ale też na tyle żeby nie pójść z torbami, muszę ten samochód opłacić i wymienić w nim rozrząd więc każdy grosz się dla mnie liczy a sytuacja wiadomo jest jaka jest... Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...