Sajmonelo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Sajmonelo
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Pyrzowice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Sajmonelo
0
Reputacja
-
Sajmonelo obserwuje zawartość A4 B5 1.8T Mod Help
-
Witam! Kupiłem sobie do zabawy/nauki 1.8t z dość mocno zmodyfikowanym silnikiem : Wtryski 440cc Garrett GT28RS ostre wałki Wydech MG Dv 007 Kiedyś samochód był strojony w Digitunie i pokazał 275KM ale do sedna Po kupnie samochodu świece trafił szlak i sytuacja powtarzała się wielokrotnie co objawiało się oczywiscie brakiem mocy aż do dnia w którym jeden z zaworów powiedział papa i zabrałem się za remont silnika. głowica zawory napinacz rozrząd bla bla bla... Cała góra silnika i osprzęt do regeneracji (Turbo nadal zero luzów uszczelka głowicy po zdjęciu jeszcze zakładana przez Hanza) Samochód poskładany to kupy odpalam i..... prycha smarka jakby świece znowu były zawalone, ale 3 komplet a sprawa dalej wygląda tak samo, odpale samochód raz da się odciąć po czym schodzi z obrotów i szlak go trafia odcina mi wręcz pedał gazu co 1k obrotów. Z racji iż chce z modyfikacjami iść dalej moje pytanie brzmi następująco Czy po wymianie wiązki na ME 7.5 i zmianie cewek na czerwone (mój silnik to AEB) będe w stanie odpalić silnik czy już na tym etapie będę potrzebował pomocy tunera JEŚLI TAK TO JAKI TUNER NA ŚLĄSKU . Czy chcąc osiągnąć jeszcze większą moc mojej jednostki wymieniać korby i tłoki na kute czy wystarczy wymiana korbowodów i czy będzie to tak samo P&P robota jak w przypadku góry silnika. Bardzo proszę o porady, nie znam się na tym mam pod ręką kolege mechanika ale raczej praktycznego niż takiego który zna się na komputerach i podejrzewam ,że wy jesteście jedyną opcją żebym nauczył się czegoś więcej niż tylko kręcenia śrubeczek Samochód traktuje jako zabawkę więc temat podnoszenia mocy praktyczności i całej reszty pomińmy