Skocz do zawartości

adineki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adineki

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adineki

0

Reputacja

  1. Dobrze mówisz Na tym 10 w 40 zrobiłem ponad 8 tyś, jeżdżę spokojnie, nie raz zdarzy mi się coś wyminąć i przyśpieszyć i poczuć turbo, no chyba że trasa 1000/1400km ;d więc powinno być ok
  2. Dzięki za odpowiedzi Wymienić olej, założyć lepszy gaz, ogarnąć kilka odprysków i można nim fruwać latami
  3. Cześć. Jestem w posiadaniu 1.8 T 150 km AVJ i chciałbym prosić o opinię czy dzwięki które wydobywają się z silnika są w porządku (praca na zimno), czy należy zacząć myśleć nad głębszą diagnostyką i remontem ? Może to istotne ale 8 tys temu został wlany 10 w 40 valvoline max life, ale właśnie będę wymieniał na 5w40 lub 5w30 od LM, może mi się wydaje ale przed wlaniem 10 w 40 było lepiej.VID_20200517_113535.avi
  4. adineki

    Jaki olej do 1.8T?

    Dzięki za odpowiedzi :) na tygodniu kupię 5w40 LM polecany tutaj , płukankę iii musi być ok :)
  5. adineki

    Jaki olej do 1.8T?

    Dzień dobry. Jestem w posiadaniu audi a4 b6 1.8 T z mocą 150 km. Dziewięć miesięcy temu został sprowadzony z De i był wlany LM 5w30, tak było na kartce , a mój mechanik doradził wlanie Valvoline 10 w 40 long life do niego " bo tak najlepiej" " twierdzi że oleje typu 5 w 30, 5w 40, wlewane są do nowszych aut i szybko padają , a np w starszych modelach jak leje się np 10 w to silnik potrafi przejechać i 500 tysięcy" ja przystając za 5 w 40 jak na forum usłyszałem od niego też że ok, że spoko ale po wlaniu 5 w 40 i płukance , abym nie "posrał" się z wrażenia jak mi syfy z longlife " wypłucze" (dodam że miska była czyszczona wtedy) , a co do aktualnego 10 w 40 czuję że głośniej pracuje niż wcześniej , nie wiem co teraz robić, a ma natłuczone ponad 10 tysięcy, głownie na odcinkach 1000km+ i do pracy więc tak długodystansowo trochę. Proszę o szczerą odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...