
J4yc0b
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O J4yc0b

Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
J4yc0b obserwuje zawartość Chip AEB , P1340 , Nie działa obrotomierz w liczniku A4 B5 1.8T i 4 innych
-
Jestem po swapie wiązki z BFB do AEB. Podczas swapu został wymieniony rozrząd oraz został zmieniony czujnik położenia wału ( inna wtyczka ). Z początku samochód odpalał na dotyk, a po czasie zaczął odpalać za 2 - 3 razem. Pojawił się błąd : Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) Incor. Correlation P1340. Samochód normalnie ma moc jaką powinien miec, nic nie szarpie podczas przyspieszania tylko na biegu jałowym od czasu do czasu zatrzesie budą. Czujnik któryś niesprawny?
-
Właśnie znalazłem pinologie wtyczek licznika starego i nowego więc to już ogarnę. A wiadomo jak podlaczyc tempomat bezpośrednio do ecu? Wszystkie poradniki uwzględniają tą białą wtyczkę na podszybiu ale chciałbym zrobić bez tej wtyczki
-
Przekładka zrobiona z czerwonej na szarą ale widzę że nowy licznik nie ma komunikacji z silnikiem a stary licznik ma komunikację więc czegoś nie wpiąłem, prawdopodobnie linii can. Wiesz może gdzie wpiąć tą linie can?
-
Niebieska 32 pin Zielona 32 pin Czerwona 20 pin Miałem full fis z temp oleju, napięciem i zegarek analogowy Zmieniłem na to samo tylko na cyfrowy zegarek Wczoraj przepiąłem czerwoną na szarą, wszystko działa ale jak przekręciłem zapłon to bezpiecznik się uwalił i nie mogę się połączyć komputerem z silnikiem. Czegoś nie dopiąłem?
-
Zostałem wprowadzony w błąd. Mam już licznik 8D0 920 931A. Ma ktoś może rozpiskę pinów wtyczek licznika? Lub ktoś wie jak przerobić wtyczki zwłaszcza zmiana czerwonej wtyczki na szarą.
-
Witam. Po swapie AEB z M 3.8.2 na ME 7.5 w liczniku 8D0 919 880 NX nie działa obrotomierz. Dołożyłem do licznika linie CAN, połączyłem z pinami z ECU ale dalej nie działa. Muszę przekodować licznik? Jeśli tak to w jaki sposób?
-
Jeszcze znalazłem taki wytwór jak K03RS2 ale chyba nie do kupienia. No nic wychodzi na to, że będę musiał przerabiać pod K04 Dzięki za odpowiedź
-
Czyli np K03 073 hybryda by dala rade?
-
Ja właśnie skompletowałem swoje graty Do tego będzie potrzeba: - sterownik - wiązka - przepustnica - pedal gazu - mocowanie pedałów - przeplywka - mapsensor - czujniki stukowe - napinacz łańcucha ze zmienną fazą rozrządu - sonda lambda szerokopasmowa
-
Witam, jakie najlepiej założyć turbo do 1.8t AEB żeby osiągnęło te 250KM? Jakieś K04 czy może coś innego?
-
Dzięki wielkie za schematy 😀
-
Witam, poszukuje schematu wiązki silnika AVJ i AEB. Wie ktoś gdzie mogę tego szukać lub ktoś posiada?
-
Dzięki za odpowiedź. A są jeszcze jakieś wtryski które przypasują?
-
Witam, czy wtryski z saaba 0280156023 podejdą do AEB? Dużo przerabiania? Niestety wtryski 0280150431 są nie do kupienia.
-
Witam, mam audi a4 b5 AEB z 1998 roku. W najbliższym czasie zamierzam jechać do tunera i zastanawiam się czy jest szansa osiągnąć ok. 200KM 300Nm. Do tego czasu zrobione jest: - silnik po remoncie - turbo po regeneracji k03-005 - downpipe 2.75" - centralny intelcooler fimc I jeszcze będą większe wtryski.