Skocz do zawartości

J4yc0b

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O J4yc0b

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. J4yc0b

    P1340

    Jestem po swapie wiązki z BFB do AEB. Podczas swapu został wymieniony rozrząd oraz został zmieniony czujnik położenia wału ( inna wtyczka ). Z początku samochód odpalał na dotyk, a po czasie zaczął odpalać za 2 - 3 razem. Pojawił się błąd : Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) Incor. Correlation P1340. Samochód normalnie ma moc jaką powinien miec, nic nie szarpie podczas przyspieszania tylko na biegu jałowym od czasu do czasu zatrzesie budą. Czujnik któryś niesprawny?
  2. Właśnie znalazłem pinologie wtyczek licznika starego i nowego więc to już ogarnę. A wiadomo jak podlaczyc tempomat bezpośrednio do ecu? Wszystkie poradniki uwzględniają tą białą wtyczkę na podszybiu ale chciałbym zrobić bez tej wtyczki
  3. Przekładka zrobiona z czerwonej na szarą ale widzę że nowy licznik nie ma komunikacji z silnikiem a stary licznik ma komunikację więc czegoś nie wpiąłem, prawdopodobnie linii can. Wiesz może gdzie wpiąć tą linie can?
  4. Niebieska 32 pin Zielona 32 pin Czerwona 20 pin Miałem full fis z temp oleju, napięciem i zegarek analogowy Zmieniłem na to samo tylko na cyfrowy zegarek Wczoraj przepiąłem czerwoną na szarą, wszystko działa ale jak przekręciłem zapłon to bezpiecznik się uwalił i nie mogę się połączyć komputerem z silnikiem. Czegoś nie dopiąłem?
  5. Zostałem wprowadzony w błąd. Mam już licznik 8D0 920 931A. Ma ktoś może rozpiskę pinów wtyczek licznika? Lub ktoś wie jak przerobić wtyczki zwłaszcza zmiana czerwonej wtyczki na szarą.
  6. Witam. Po swapie AEB z M 3.8.2 na ME 7.5 w liczniku 8D0 919 880 NX nie działa obrotomierz. Dołożyłem do licznika linie CAN, połączyłem z pinami z ECU ale dalej nie działa. Muszę przekodować licznik? Jeśli tak to w jaki sposób?
  7. Jeszcze znalazłem taki wytwór jak K03RS2 ale chyba nie do kupienia. No nic wychodzi na to, że będę musiał przerabiać pod K04 Dzięki za odpowiedź
  8. Czyli np K03 073 hybryda by dala rade?
  9. J4yc0b

    SWAP 1.8T AEB na AWT/ANB

    Ja właśnie skompletowałem swoje graty Do tego będzie potrzeba: - sterownik - wiązka - przepustnica - pedal gazu - mocowanie pedałów - przeplywka - mapsensor - czujniki stukowe - napinacz łańcucha ze zmienną fazą rozrządu - sonda lambda szerokopasmowa
  10. Witam, jakie najlepiej założyć turbo do 1.8t AEB żeby osiągnęło te 250KM? Jakieś K04 czy może coś innego?
  11. Dzięki wielkie za schematy 😀
  12. Witam, poszukuje schematu wiązki silnika AVJ i AEB. Wie ktoś gdzie mogę tego szukać lub ktoś posiada?
  13. J4yc0b

    Wymiana wtrysków

    Dzięki za odpowiedź. A są jeszcze jakieś wtryski które przypasują?
  14. J4yc0b

    Wymiana wtrysków

    Witam, czy wtryski z saaba 0280156023 podejdą do AEB? Dużo przerabiania? Niestety wtryski 0280150431 są nie do kupienia.
  15. J4yc0b

    Chip AEB

    Witam, mam audi a4 b5 AEB z 1998 roku. W najbliższym czasie zamierzam jechać do tunera i zastanawiam się czy jest szansa osiągnąć ok. 200KM 300Nm. Do tego czasu zrobione jest: - silnik po remoncie - turbo po regeneracji k03-005 - downpipe 2.75" - centralny intelcooler fimc I jeszcze będą większe wtryski.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...