tomek3815
Pasjonat-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O tomek3815
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Czułów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
tomek3815 obserwuje zawartość Przeguby do Audi A4 B6/B7 , Wypadanie zapłonu, korekty , Wibracje pod obciążeniem b6 1.8t quattro i 2 innych
-
Moje auto cierpii na losowe wypadanie zapłonu na roznych cylindrach po rozgrzaniu i tylko na wolnych obrotach, nowe swiece, nowe cewki ngk, kompresja 11-12 bar na wszystkich cylindrach mierzona na gorącym, szczelnosc dolotu sprawdzalem, zaworek jednokierunkowy nowy, co ciekawe korekty na wolnych obrotach raz oscylują w zakresie mniej wiecej od -2 do 2% a za chwile idą na 20%, tak samo na lpg jak i na benzynie
-
Dziś sprawdzilem jeszcze raz na spokojnie i zapłon wypada jednak losowo sporadycznie na wszystkich cylindrach
-
To również sprawdziłem, siedzialem w aucie i czekałem az szarpnie ale nie pokazało nic a szarpniecia wystepowały
-
Mam pytanie odnośnie napinacza w moim avj, od poczatku posiadania auta wysyepuje problem pojedynczych niereguralnych szarpniec na wolnych obrotach i goracym silniku, stojąc np na swiatlach szarpnie zwykle raz lub kilka razy a czasem wcale. Podczas jazdy zupelnie nic sie nie dzieje, trzymając obroty lekko powyzej jałowych tez raczej nie zauważyłem. W międzyczasie wymieniałem rozrzad przedni oraz slizgi i łańcuch tylnego rozrządu, wszystko ustawione idealnie i zupełnie nic sie nie zmieniło. Zmienione byly tez świece (juz trzeci komplet dedykowanych ngk), cewki nowe ngk, kompresja po 12 na gorącym, dość dawno też czyscilem smok i mierzyłem cisnienie oleju i było książkowe, leje olej 5w40, napinacz jest jeszcze oryginalny, auto ma 360tys, czasem po nocy sekunde zagrzechota ale to norma z tego co czytam. Szarpanie jest na pb oraz na lpg. Podchodzilem do duagnozy tego problemu juz kilkanascie razy i nie ma juz pomysłów, chcialbym zapytac czy takie objawy mogl by powodowac napinacz lancucha? Jakis czas temu sprawdzalem jego parametry w vcds i wszystko wygladalo okej ale chcialbym poznac opinie ludzi ktorzy maja moze wieksze doswiadczenie
-
Wibracje pod obciążeniem b6 1.8t quattro
tomek3815 odpowiedział(a) na tomek3815 temat w Audi A4 B6/B7
Tak mniej wiecej przy 3 tys jak boost jest najwyzszy -
Wibracje pod obciążeniem b6 1.8t quattro
tomek3815 odpowiedział(a) na tomek3815 temat w Audi A4 B6/B7
Soft na 200 koni, skrzynia jest z tfsi -
Zauważyłem w moim aucie na autostradzie na biegach 4,5,6 z gazem w podłodze wystepują wibracje, co ciekawe nie są ciągłe ale zalezne jakby od nierownosci na drodze tj gdy auto wybije sie na wybrzuszeniu jezdni to wibrazje na ułamek sekundy lagodnieją i potrm znow wracają, przy mniejszym obciazeniu nie ma problemu, podpora wału jest cała, sprężysta i nie jest oberwana, silnik to 1.8t avj z oryginalnym dwumasem ale niedawno zdejmowałem skrzynię i dwumas w rękach zachowuje sie jak nowy, przeguby półosi i wału bez luzów..
-
Czy ktoś może wskazać rożnice między tymi dwoma rodzajami skrzyń? Nie chodzi o przełożenia a punkty mocowań, wybierak, wysprzeglik itp, chciałbym wrzucić 03a w miejsce 02x
-
Panowie problem z moim 1.8t AVJ polega na tym że im bardziej silnik jest goracy tym czestsze o silniejsze są szarpniecia na wolnych obrotach. Mianowicie jadac po zwyczajnie miescie i stając na światłach zdarzają sie czasen pojedyncze szarpnięcia silnikiem na biegu jałowym, powoedzmy jedno wyczuwalne szarpniecie podczas oczekiwania na zielone. Natomiast kiedy na przykład cisnę autostradą i stanę na minutę na bramki to szarpnięcia są duzo silniejsze i częstsze, podobnie kiedy jednorazowo w moeście przegonię go do czerwonego z butem w podłodze to tuż po zatrzymaniu sie szarpniecia sa czestsze i silniejsze. Auto po programie na 190km, turbo hubryda, kat na miejscu, na gazie i na benie problem wystepuje tak samo, cewki swiece nowe. Zrobie logi statyczne jak tylko będę mogł
-
Poduchy silnika meyle, mogę polecić póki co qbrew temu co mowia ludzie, poducha skrzyni lemforder a odbój przedni to chyba febi
-
Dramat, wystawiam na olx, nigdy wiecej ?
-
Dodam ze o ile gwałtownie operując sprzęgłem slychac ewidentnie walenie po napędach kiedy to wszystkie luzy sie kasują, o tyle to najbardziej uciazliwe szarpanie jest w zasadzie bezdźwięczne, czuc tylko szarpniecie na calym aucie, czujniki sprzegla i hamulca takze sprawdzone
-
Podpora jest sprezysta i niepopękana, torsen ma luz ale ciężko mi określić czy jest on w normie czy nie, w kazdym razie mam drugi torsen z drugiej skrzyni (kupilem uszkodzoną wlasnie dla samego torsena) podmieniałem go ale nie ma różnicy
-
Witam. Zmagam się z szarpnięciem przy odejmowaniu oraz dodawaniu gazu. Mocne szarpnięcie nawet delikatnie dodając gazu, podobnie jest kiedy puszczam sprzęgło nieco gwaltowniej. Półosie mają lekki luz obrotowy, około 1-2mm na obwodzie przegubu, taki sam luz na wszystkich czterech półosiach. Wszystkie poduszki nowe, dwumasa sprawdzona, pomysłów brak a jazda jest okropnie irytująca, czepiam sie juz półosi ale nie jestem pewien czy to moze byc przyczyna a nie sztuka wydac mase kasy na cos co nie pomoże. B6 1.8t quattro
-
Ja szukam powoli skrzyni tak czy siak bo mam teraz gve a jest strasznie dluga i chce krótszą i mam nadzieje ze przy okazji nie bedzie wyr*chana na torsenie. Co do kasowania luzu dyfra to tez mam plan kupic drugi i podorabiac podkladki odpowiednie by skasowac luz do minimum. Tylko ten caly naklad pracy i kasy wprawia mnie w zadumę czy to wogole ma sens.. czy napracuję sie i dalej bedzie to wkurzać.. to w koncu auto na codzien a nie klasyk do dłubania i dopieszczania.. ma cieszyć i sprawiac ze codzienna jazda do pracy jest przyjemnością Co do tego mitu o quattro, że jest to taki przezajekurnabisty naped itp.. Mam wrazenie ze w wiekszosci sa to opinie ludzi ktorzy naczytali sie jak on działa, ze ma torsen, ze to chyba z niebios wynalazek, a nie jezdzili piętnasto czy dzwudziestoletnim quattro na codzień