Skocz do zawartości

tomek3815

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek3815

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Czułów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomek3815

1

Reputacja

  1. Moje auto cierpii na losowe wypadanie zapłonu na roznych cylindrach po rozgrzaniu i tylko na wolnych obrotach, nowe swiece, nowe cewki ngk, kompresja 11-12 bar na wszystkich cylindrach mierzona na gorącym, szczelnosc dolotu sprawdzalem, zaworek jednokierunkowy nowy, co ciekawe korekty na wolnych obrotach raz oscylują w zakresie mniej wiecej od -2 do 2% a za chwile idą na 20%, tak samo na lpg jak i na benzynie
  2. Dziś sprawdzilem jeszcze raz na spokojnie i zapłon wypada jednak losowo sporadycznie na wszystkich cylindrach
  3. To również sprawdziłem, siedzialem w aucie i czekałem az szarpnie ale nie pokazało nic a szarpniecia wystepowały
  4. Mam pytanie odnośnie napinacza w moim avj, od poczatku posiadania auta wysyepuje problem pojedynczych niereguralnych szarpniec na wolnych obrotach i goracym silniku, stojąc np na swiatlach szarpnie zwykle raz lub kilka razy a czasem wcale. Podczas jazdy zupelnie nic sie nie dzieje, trzymając obroty lekko powyzej jałowych tez raczej nie zauważyłem. W międzyczasie wymieniałem rozrzad przedni oraz slizgi i łańcuch tylnego rozrządu, wszystko ustawione idealnie i zupełnie nic sie nie zmieniło. Zmienione byly tez świece (juz trzeci komplet dedykowanych ngk), cewki nowe ngk, kompresja po 12 na gorącym, dość dawno też czyscilem smok i mierzyłem cisnienie oleju i było książkowe, leje olej 5w40, napinacz jest jeszcze oryginalny, auto ma 360tys, czasem po nocy sekunde zagrzechota ale to norma z tego co czytam. Szarpanie jest na pb oraz na lpg. Podchodzilem do duagnozy tego problemu juz kilkanascie razy i nie ma juz pomysłów, chcialbym zapytac czy takie objawy mogl by powodowac napinacz lancucha? Jakis czas temu sprawdzalem jego parametry w vcds i wszystko wygladalo okej ale chcialbym poznac opinie ludzi ktorzy maja moze wieksze doswiadczenie
  5. Tak mniej wiecej przy 3 tys jak boost jest najwyzszy
  6. Zauważyłem w moim aucie na autostradzie na biegach 4,5,6 z gazem w podłodze wystepują wibracje, co ciekawe nie są ciągłe ale zalezne jakby od nierownosci na drodze tj gdy auto wybije sie na wybrzuszeniu jezdni to wibrazje na ułamek sekundy lagodnieją i potrm znow wracają, przy mniejszym obciazeniu nie ma problemu, podpora wału jest cała, sprężysta i nie jest oberwana, silnik to 1.8t avj z oryginalnym dwumasem ale niedawno zdejmowałem skrzynię i dwumas w rękach zachowuje sie jak nowy, przeguby półosi i wału bez luzów..
  7. Czy ktoś może wskazać rożnice między tymi dwoma rodzajami skrzyń? Nie chodzi o przełożenia a punkty mocowań, wybierak, wysprzeglik itp, chciałbym wrzucić 03a w miejsce 02x
  8. Panowie problem z moim 1.8t AVJ polega na tym że im bardziej silnik jest goracy tym czestsze o silniejsze są szarpniecia na wolnych obrotach. Mianowicie jadac po zwyczajnie miescie i stając na światłach zdarzają sie czasen pojedyncze szarpnięcia silnikiem na biegu jałowym, powoedzmy jedno wyczuwalne szarpniecie podczas oczekiwania na zielone. Natomiast kiedy na przykład cisnę autostradą i stanę na minutę na bramki to szarpnięcia są duzo silniejsze i częstsze, podobnie kiedy jednorazowo w moeście przegonię go do czerwonego z butem w podłodze to tuż po zatrzymaniu sie szarpniecia sa czestsze i silniejsze. Auto po programie na 190km, turbo hubryda, kat na miejscu, na gazie i na benie problem wystepuje tak samo, cewki swiece nowe. Zrobie logi statyczne jak tylko będę mogł
  9. Poduchy silnika meyle, mogę polecić póki co qbrew temu co mowia ludzie, poducha skrzyni lemforder a odbój przedni to chyba febi
  10. Dramat, wystawiam na olx, nigdy wiecej ?
  11. Dodam ze o ile gwałtownie operując sprzęgłem slychac ewidentnie walenie po napędach kiedy to wszystkie luzy sie kasują, o tyle to najbardziej uciazliwe szarpanie jest w zasadzie bezdźwięczne, czuc tylko szarpniecie na calym aucie, czujniki sprzegla i hamulca takze sprawdzone
  12. Podpora jest sprezysta i niepopękana, torsen ma luz ale ciężko mi określić czy jest on w normie czy nie, w kazdym razie mam drugi torsen z drugiej skrzyni (kupilem uszkodzoną wlasnie dla samego torsena) podmieniałem go ale nie ma różnicy
  13. Witam. Zmagam się z szarpnięciem przy odejmowaniu oraz dodawaniu gazu. Mocne szarpnięcie nawet delikatnie dodając gazu, podobnie jest kiedy puszczam sprzęgło nieco gwaltowniej. Półosie mają lekki luz obrotowy, około 1-2mm na obwodzie przegubu, taki sam luz na wszystkich czterech półosiach. Wszystkie poduszki nowe, dwumasa sprawdzona, pomysłów brak a jazda jest okropnie irytująca, czepiam sie juz półosi ale nie jestem pewien czy to moze byc przyczyna a nie sztuka wydac mase kasy na cos co nie pomoże. B6 1.8t quattro
  14. Ja szukam powoli skrzyni tak czy siak bo mam teraz gve a jest strasznie dluga i chce krótszą i mam nadzieje ze przy okazji nie bedzie wyr*chana na torsenie. Co do kasowania luzu dyfra to tez mam plan kupic drugi i podorabiac podkladki odpowiednie by skasowac luz do minimum. Tylko ten caly naklad pracy i kasy wprawia mnie w zadumę czy to wogole ma sens.. czy napracuję sie i dalej bedzie to wkurzać.. to w koncu auto na codzien a nie klasyk do dłubania i dopieszczania.. ma cieszyć i sprawiac ze codzienna jazda do pracy jest przyjemnością Co do tego mitu o quattro, że jest to taki przezajekurnabisty naped itp.. Mam wrazenie ze w wiekszosci sa to opinie ludzi ktorzy naczytali sie jak on działa, ze ma torsen, ze to chyba z niebios wynalazek, a nie jezdzili piętnasto czy dzwudziestoletnim quattro na codzień
×
×
  • Dodaj nową pozycję...