Skocz do zawartości

rapanui

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rapanui

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia rapanui

0

Reputacja

  1. Piotrze, a czy to nie jest np. winna naszego paliwa, które oparte jest na rosyjskiej ropie, w którym więcej jest substancji smolistych, niż w paliwach stosowanych na Zachodzie, gdzie mają np. ropę z Norwegii. Nie wiem czy to o to samo chodzi, ale u nas jak się tankuje ON do pełna, to piana wychodzi, natomiast w Austrii, Niemczech pod korek wlejesz paliwo bez czekania aż, piana opadnie.
  2. Dzień dobry wszystkim, to jest mój pierwszy post, prawdopodobnie jedyny. Zapisałem się na to forum jedynie po to, żeby podziękować piotrsob1 . Popełniłem drobne oszustwo, gdyż nie jeżdżę audi, a VW Sharan 2.0 z 2006 roku, z najbardziej zjechanym na większości forów silnikiem BRT. W którym, również występował objaw, w tym wątku opisany. Najciekawsze, że objaw nie zawsze się pojawiał, zdarzały się dni, że było wszystko ok, ale jednak częściej występowało to szarpanie, czkawka, u mnie, w okolicy 2000 RPM, musiałem najczęściej redukować, żeby zwiększyć liczbę obrotów, aby to się uspokoiło. Strasznie to upierdliwe było. Po przeczytaniu kilkunastu stron z tego wątku, podjąłem decyzję i zakupiłem blaszkę na portalu aukcyjnym, za 20 zł, wywierciłem dziurę 9 mm, założyłem i obecnie mogę po trzech tygodniach testów powiedzieć, że problem chyba z głowy. Komputer, żadnego błędu nie wywalił. Zdarzają się jeszcze jakieś pojedyncze, lekkie czknięcia, ale to "niebo a ziemia" w porównaniu do tego co było. Dlatego bardzo dziękuję Piotrze , że podzieliłeś się tym patentem z nami, gdyż rzeczywiście, chciałem się z tego powodu auta się pozbyć, a tak może jeszcze zostanie u mnie w garażu. Wszystkim, którzy się wahają, polecam spróbować, jeżeli mają taki sam problem, że przy spokojnej jeździe, szarpie silnikiem. Koszt niewielki, robota też żadna, odkręcić dwie śrubki, założyć blaszkę z uszczelką, zakręcić a prawdopodobnie wróci normalny komfort jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...