Jump to content

blasterpl

Pasjonat
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About blasterpl

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Jelenia Gora

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wtryski nadal poszukiwane , ciężki temat z tymi BOSCH 0 280 156 012 , używek nie ma wcale . Czy pchać się w nowe , jak rozróżnić ori Bosch od Chińskiej podroby? Czytałem ,ze podroby to loteria co się trafi. Na takich : 06A906031BC (od BAM) ile można uzyskać KM ?
  2. Wymieniłem turbine , teraz w piku ładuje 1.5 bar przy 2200 mam już 1bar, szukam wtrysków i czas na strojenie.
  3. A jak wyglada procedura kalibracji , wszystko co znalazłem w sieci dotyczy diesla a o benzynie nic nie ma.
  4. Czy po wymianie wtrysków na wydajniejsze konieczna jest ich kalibracja ? jeśli tak to ogarnę to VCDS-em ?
  5. Wleciała hybryda , teraz muszę umówić tunera na strojenie. Kat i cały wydech został ori , szukam wydajniejszych wtrysków ale narazie nic nie znalazłem. Na seryjnych wtryskach ile +/- mogę uzyskać KM ?
  6. Przy wymianie wahaczy okazało się , ze kołyska silnika jest mocno skorodowana. Czy kołyska silnika do A4 B6 1.8t quattro będzie pasować od innych silników i czy jest różnica miedzy quattro a oska ?
  7. 0280156012 czy te wtryski pasują p&p ? Podobno sa to wtryski z A4 2.7 bi turbo
  8. Kupie wydajniejsze wtryski do 1.8t Zobacz ogłoszenie Kupie wydajniejsze wtryski do 1.8t. 4 szt sprawne. BOSCH 0 280 156 102 BOSCH 0 280 156 012 Użytkownik blasterpl Data 07.01.2021 Cena 1 zł Kategoria A4 B6/B7  
  9. Time Left: 10 days and 19 hours

    • Kupię
    • Używany

    Kupie wydajniejsze wtryski do 1.8t. 4 szt sprawne. BOSCH 0 280 156 102 BOSCH 0 280 156 012

    1.00 PLN

  10. Ok to wydajność już znam , celuje raczej w używki bo teraz to nie utrafisz czy kupujesz podróbę czy ori. Jakie / od jakiego auta będą pasować ? czytałem , ze od Saaba 2.0t ale jakie konkretnie?
  11. Jak to jest z tymi przepływami we wtryskach bo już zgłupiałem. Dane z forum dla wtrysku 06A906031BA (czarne od BEX 190ps lub np AUQ) 317cc @ 3 bar /370cc @ 4 bar i dla tego samego wtrysku dane ze strony w necie: Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min]: 217 Rezystancja [Ohm]: 12. I to samo dla 06A906031BC (szare od Audi S3 BAM 225ps) , z forum: 380cc @ 3 bar / 420cc @ 4 bar ze strony w necie: Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min]: 269 Rezystancja [Ohm]: 12
  12. Jako , ze padła mi turbina w moim Bex-e to postanowiłem pójść nieco grubiej niż seria i wkładam hybrydę. W takiej sytuacji wtryski staja się wąskim gardłem wiec i one idą do wymiany . Celuje w +/- 250KM jakie wtryski koledzy polecają ? Mam DP ale wolał bym zostawić katalizator (przeglądy) od jakiej mocy zdecydowanie katalizator out ?
  13. Kogo koledzy polecają na Stage I 1.8t BEX quattro w Dolnośląskim , chce to zrobić raz a dobrze i zapomnieć o temacie.Mam do wymiany (prawdopodobnie) turbinę , na półce lezy hybryda z DP wiec gdyby się okazało , ze rzeczywiście turbo w aucie to trup zostaje włożyć hybrydę i to wszystko wystroić. Ewentualnie może być coś po za Dolnośląskim ale ważne żeby się udało w jeden dzień to ogarnąć.
  14. Auto ma w/g licznika 320tys wiec zapewne rzeczywiście z 500tys , cale orurowanie dolotu nadal na oryginalnych opaskach zaciskowych wiec wnioskuje , ze wszystko od nowości nie ruszane. Pewnie turbo umarło. Mam turbinę hybrydę (miała iść do paska ale trafiło się Audi) wiec lezy i czeka na lepsze czasy. Czy ktoś chciał by się zająć moim autem i doprowadzić je do ładu a na koniec zrobić porządną mapę ? Mieszkam w Jeleniej Gorze wiec aby było jak najbliżej , myślę , ze da się to ogarnąć w jeden dzień.
×
×
  • Create New...