Jump to content

dareksujka

Pasjonat
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About dareksujka

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To faktycznie jest różnica dlatego w niskim zakresie obrotów słaby jest. Ok w takim razie będę działać i testować. Po regulacji również sprawdzać bez n75?
  2. O ok tylkp jeszcze jedna rzecz. W którym oknie jest pokazane 0.2b? Bo w logach go można powiedzieć że trochę tępy jestem i nie mogę za cholerę znaleźć.
  3. Dam radę sam to zrobić? Mechanicznie wszystko ogarnę tylko czy akurat do tego nie będę potrzebować jakiegoś przyrządu.
  4. Załączam log z odpiętą wtyczką od n75. 115-118 bez N75.csv
  5. Wracam po miesiącu sprawdzić czy jest ok. Była nieszczelność w dolocie w kilku miejscach jak i przy n75.Teraz jest nowy dolot. Załączam logi jakbym mógł poprosić o sprawdzenie. 3-8.csv 10-11.csv 3-20 PB.csv 3-20 LPG.csv 2-33 PB.csv 2-33 LPG.csv 115-118 PB.csv 115-118 LPG.csv
  6. Auto doprowadzone do ładu. Nowy N75, nowy DV wszystko ori oraz turbo po regeneracji ostatecznie ożywiło silnik.
  7. W dniu jutrzejszym ogarnę temat do końca. Dzisiaj włożyłem nową pompe paliwa ale zanim to zrobiłem sprawdziłem ciśnienie starej odrazu na wyjściu z baku i wskazywało 3bary, po montażu nowej kolejny test i manometr wskazuje nieco ponad 6 barów. Jutro montaż dv oraz n75. Ale mam jeszcze foty wirnika turbiny może coś to pomoże. Dodam że brat regenerował swoją 3 lata temu i równiez zaglądaliśmy i jego wygląda dużo ładniej.
  8. Przepraszam za brak odzewu ale zawalony robotą byłem. Ale tak, logów nie zrobiłem. Przełożyłem n75 od brata na 100%sprawne nowe z aso, niby lepiej bo łapie od 2800 ale wciąż nie to samo , więc wzieliśmy się za DV, no i okazało się że po zasysaniu powietrza nie chodzi tłoczek w nim a po dmuchnięciu od boku przepuszcza powietrze, np to padło na to więc podmianka, sprawdzamy u vrata i ok działa DV pięknie więc montaż no ale dalej to nie to samo, więc podejrzewam że po padnięciu DV zawór ten nie upuszczał powietrza i cofał w turbinę przez co mogła dostać po d*pie czy dobrze kombinuję? No ale dla pewności jutro po pracy sprawdze stan turbiny czyli łopatki, luzy jak i samą gruszkę bo może się okazać że to gruszka zdechła a reszta ok. I jeszcze tak, miałem troszke oleju w DV o czym to może świadczyć? Dodam że silnik nie bierze bo pd wymiany do wymiany ten sam stan. Zaczął wywalać sppradycznoe błąd 16683 p0299 czyli tak jakby od tej gruszki.Pozdrawiam
  9. Ok jutro zrobie. Ale już widzę że dobra flaszka dla ciebie się należy ?
  10. A co z problemem że turbo od 3000 łapie? Albo mi się wydawało albo coś ale myślę że na tej pompie przełożonej jakby przy niższych obrotach brało. Coś może dało się wyczytać? 3 i 20 robione już na starej pompie.
  11. Tu proszę kanał 3 oraz 20. 003 020 PB.csv
  12. Czyli tak. Na dzień dzisiejszy najłatwiej było mi zrobić podmianę pompy paliwa więc mam te logi. Muszę jeszcze zrobić kanał 3 i 20 bo wyszedł mi pusty. 002 033 LPG.csv 002 033 PB.csv 115 118 LPG.csv 115 118 PB.csv
  13. Niestety nie mam logów z serii. Co do pompy to pisałem że nowa a chodziło mi że inna niż była ale jednak używka bo chodziło mi głównie żeby była ori. Zrobię tak że zostawię pływak a zmoenie wkład na nowy bo skoro wcześniej było ok to może być faktycznie wina pompy. Co do turbo to fakt faktem już 250000 nalotu więc to możliwe że czas na nowe. Podmienie z rana pompę od brata bo ma mocniejszą w tym samym silniku i zrobie logi ponownie wraz z kanałem 3 oraz 20.
  14. Oto aktualne logi robione na 3 biegu i za każdym razem kasowane błędy oraz screen z sondy przed skasowaniem błędów. LOG-01-002-033-lpg.CSV LOG-01-002-033-pb.CSV LOG-01-115-118-lpg.CSV LOG-01-115-118-pb.CSV
×
×
  • Create New...