Skocz do zawartości

rafal1730

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafal1730

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rafal1730

0

Reputacja

  1. Też o tym myślałem tylko jak najłatwiej i najskuteczniej sprawdzić? Chyba nikt z moich okolic nie ma generatora dymu do sprawdzania dolotu :/
  2. Też miałem wyciek przy ośce egr dlatego został wymieniony na nowy ale z piskiem nic się nie zmieniło
  3. Witam, borykam się z problemem pisku już od dłuższego czasu Podczas załączania turbo pojawia się na chwilę pisk, na wyższych obrotach już tego nie ma, zmiana biegu i znów pisk... Turbiny nie wymieniałem, bo nie ma wyczuwalnego luzu, wymieniłem przewód smarowania turbiny, uszczelki na łączeniach dolotu, uszczelkę kolektora ssącego, olej, dodałem cerateca do oleju, egr (chociaż to akurat nie w związku z piskiem), paski Pisk jest od początku kiedy mam auto więc ciężko powiedzieć w jakich okolicznościach się pojawił, jeździłem innym a4 z tym samym silnikiem i moc jest nawet większa niż w tym drugim Zrobiłem tak około 20 tysięcy kilometrów, i żadnych zmian, auto dalej ma moc i nic mu nie brakuje tylko ten pisk... Gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...