Skocz do zawartości

Gasq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gasq

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Bayern

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CAKA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gasq

0

Reputacja

  1. Samochód użytkowałem normalnie, nie był przez mnie katowany. Dostałem info z serwisu, że padł jakiś czujnik ciśnienia oleju, który został wymieniony, ale auto dalej nie działa jak powinno. Wczoraj mechanik przejechał się i dopóki silnik się nie nagrzeje niby dało się jechać. Niestety serwis, do którego odholowałem auto nie ma zbytniego pojęcia o swojej pracy, ponieważ nie mogą postawić konkretnej diagnozy. Ciągle słyszę, że prawdopodobnie łańcuch rozrządu, ale tylko im się wydaje. Koszt wymiany to 7000 euro, a nawet nie wiem czy to faktycznie jest przyczyną. Dramat. Auto czeka na lawetę i będę szukał pomocy w PL
  2. Pokazały się następujące błędy: - P10A400 - Klapka regulacyjna powietrza wlotowego, usterka mechaniczna - Stałe P164D00 - Styk dla zredukowanego ciśnienia oleju, usterka - Stałe Auto udało się na chwilę uruchomić i było słychać stukanie (klekot) w silniku oraz na desce pojawiła się czerwona kontrolka oleju. Wstępna diagnoza - panewka Zdecydowałem, że skoro auto już stoi w serwisie, warto, żeby fachowiec potwierdził, ale niestety ewidentnie słychać, że silnik nie pracuje jak wcześniej. Dostałem informację, że prawdopodobnie silnik do remontu bądź wymiany i teraz nasuwa mi się pytanie czy warto szukać innego silnika czy może próbować naprawić? Chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat. po
  3. Zdaję sobie z tego sprawę, ale z drugiej strony chciałbym się czegoś dowiedzieć zanim pojadę do serwisu, dlatego spróbuję dzisiaj załatwić kompa. Poza tym chciałbym poznać opinie na temat preparatu Liqui Moly - czy faktycznie mógł zaszkodzić, chociaż miał pomóć?
  4. Na wstępie chciałbym się przywitać, ponieważ jest to mój pierwszy post na forum i ubolewam, że w takich okolicznościach przyszło mi go napisać. Wracałem wczoraj z wypadu do Berlina i podczas jazdy nagle z autem stało się coś dziwnego. Silnik zgasł, padło wspomaganie kierownicy, pojawiła się kontrolka "EPC", a gdy udało mi się zjechać na pobocze samochód już nie odpalił, pojawił się natomiast komunikat, żeby nie przekraczać 4000 obr/min. Chwilę wcześniej odczułem delikatny spadek mocy na niższych obrotach. Akcja skończyła się lawetą i auto zostało odholowane do najbliższego serwisu Audi - a że Audi i do tego w Niemczech - tanio raczej nie będzie! Stąd moja prośba o pomoc. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Spróbuję dzisiaj odczytać błędy. Dodam, że pacjent to Audi S4 B8 2009r Stage 3 z przebiegiem 160 000 km Nie wiem czy jest to istotne (obawiam się, że sam się przyczyniłem do tego stanu), ale tydzień temu przed wyjazdem wlałem do baku preparat do czyszczenia wtryskiwaczy benzynowych firmy Liqui Moly, zatankowałem do pełna i ruszyłem w drogę. Od tego momentu zrobiłem grubo ponad 1000 km i tankowałem 3 razy, ale że awaria pojawiła się dosłownie pod samym domem, paliwa w baku zostało mi na jakieś 100km. Czy może być to skutek aplikacji tego środka czy po prostu przypadek? Dziękuję za wszelkie wskazówki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...