Skocz do zawartości

AlanJ123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AlanJ123

Informacje

  • Imię
    Alan
  • Miasto
    Mazury

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AlanJ123

0

Reputacja

  1. Szarpania ustępują dosłownie po paru minutach, wystarczy, że silnik na jałowym biegu się 2 min zagrzeje i jest ok. A poduszka to raczej na pewno zamiennik, bo kosztowała 450zł. On twierdzi, że przez dwumasę teraz przenosi na budę wibracje po wymianie poduszki.
  2. Witam, mam problem. Podczas ruszania na zimnym silniku auto szarpie. Szarpanie występuje coraz częściej, wcześniej zdarzało się raz na jakiś czas. Teraz występuje za każdym razem(tylko przy ruszaniu na zimnym silniku). Biegi wchodzą płynnie, nic się nie ślizga. Czy może być to dwumasa? Sprzęgło (bez dwumasy) wymieniane około 20/30k km temu. Dodam, że po wymianie poduszek silnika odczuwalne są duże wibracje budy na biegu jałowym. Mechanik po samych wibracjach stwierdził, że dwumasa do wymiany, lecz wtedy szarpania jeszcze nie występowały.
  3. Trochę późno piszę, ale po części się udało. Nie wiem czy to rozwiązanie problemu czy tylko wspomogło odpalanie, ale mechanik twierdził, że mapy się "rozjechały" i wgrał mi mapę, zwiększył dawki i coś tam jeszcze. Na ciepłym silniku ma lekkie zawachanie przy odpaleniu ale jest dużo lepiej.
  4. Witam, mam taki problem z audi a4 b6 1.9tdi Avf 2002r. Po przejechaniu paru km wyskakuje mi błąd ESP. Po wyskoczeniu tego błędu między 1600 obrotów a 2000 wibruje/ trzęsie autem, tak jakby to ESP przyhamowywało auto, jest to mocno odczuwalne. Dzieje się tak tylko, gdy ESP się zapali i gdy poruszam się jednostajnie w tych obrotach, gdy przyspieszam bądź zdejmę nogę z gazu wszystko jest okej, nawet między 1600-2000 obrotów. Na każdym biegu jest to samo. Nie znam się na autach, mechanik twierdzi, ze jest jakiś błąd ale nie może się połączyć czy coś w tym stylu i żeby na początek ustawić zbieżność. Auto miało ustawianą zbieżność, co prawda rok temu, lecz od tamtej pory nic nie było robione przy zawieszenie ani nie czuję, zeby było źle ustawione. Wiem, ze mogę zmienić mechanika, ale proszę o rady co to może być. Z góry dzięki za pomoc.
  5. Zauważyłem, że dzieje się tak tylko na ciepłym silniku, na zimnym odpala normalnie.
  6. Witam, mam problem z odpalaniem Audi A4 b6 1.9 tdi Avf. Auto miało taki problem, że czasami odpalało 10x pod rząd normalnie, czasem kręciło 5 sekund, a nawet nie odpaliło, dopiero odpaliło na tzw. "na plaka". Mechanik podpiął pod Vaga i stwierdził, ze problem z wtryskami. Wtryski zawiezione, sprawdzone na maszynie, okazało się, że są w słabym stanie, zostały naprawione. Odebrałem auto, było okej, jednak po zajechaniu na podwórko problem znowu wystąpił. Wróciłem do mechanika, błędu nie ma, twierdzi, ze być może pompa paliwa albo "Pompa przy silniku". Dodam, ze turbina była regenerowana. Przy odpaleniu stuka z prawej strony w silniku, jednak mechanik mówi, że to prawdopodobnie poduszka silnika, jednak zaczęło mi się to dziać w tym samym czasie, kiedy zaczął występować problem z odpalaniem. Macie jakieś pomysły?
  7. Witam, mam problem z odpalaniem Audi A4 b6 1.9 tdi Avf. Auto miało taki problem, że czasami odpalało 10x pod rząd normalnie, czasem kręciło 5 sekund, a nawet nie odpaliło, dopiero odpaliło na tzw. "na plaka". Mechanik podpiął pod Vaga i stwierdził, ze problem z wtryskami. Wtryski zawiezione, sprawdzone na maszynie, okazało się, że są w słabym stanie, zostały naprawione. Odebrałem auto, było okej, jednak po zajechaniu na podwórko problem znowu wystąpił. Wróciłem do mechanika, błędu nie ma, twierdzi, ze być może pompa paliwa albo "Pompa przy silniku". Dodam, ze turbina była regenerowana. Przy odpaleniu stuka z prawej strony w silniku, jednak mechanik mówi, że to prawdopodobnie poduszka silnika, jednak zaczęło mi się to dziać w tym samym czasie, kiedy zaczął występować problem z odpalaniem. Macie jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...