
Rafal3326
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Rafal3326

Informacje
-
Imię
Rafal
-
Miasto
Wałcz
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
[1.9 AWX] blokujący się pedał sprzęgła w połowie
Rafal3326 odpowiedział(a) na Rafal3326 temat w Audi A4 B6/B7
Dla potomnych: sprzęgło wymienione na nowe- brak efektu. Winna łapa w skrzyni w której wyrobiło się gniazdo... Poskutkowało wymienienie cięgna od wysprzeglika na nieco dluzsze. -
[1.9 AWX] blokujący się pedał sprzęgła w połowie
Rafal3326 odpowiedział(a) na Rafal3326 temat w Audi A4 B6/B7
Płyn wymieniony na nowy, różnicy brak. -
[1.9 AWX] blokujący się pedał sprzęgła w połowie
Rafal3326 odpowiedział(a) na Rafal3326 temat w Audi A4 B6/B7
Czasami wchodzi normalnie czasami ciężej, czasami wchodzi normalnie a wychodzi powoli, czasami się blokuje w połowie i nie da rady wcisnąć go dalej... Macie jakies pomysły? Mechanik twierdzi że wysprzeglik ten w skrzyni do wymiany odrazu z tarczą i dociskiem... -
[1.9 AWX] blokujący się pedał sprzęgła w połowie
Rafal3326 odpowiedział(a) na Rafal3326 temat w Audi A4 B6/B7
Doszedł kolejny objaw.... Czasami w połowie czuć jakby pedał haczył o coś przy załączaniu a czasami pedał wolniej wraca. Żadnych wycieków nie zobaczyłem, płynu nie ubywa. -
[1.9 AWX] blokujący się pedał sprzęgła w połowie
Rafal3326 odpowiedział(a) na Rafal3326 temat w Audi A4 B6/B7
Nikt nic? -
Witam, sądząc po ilości tematów (znalazłem tylko 1 i to bez odp.) mam dość nietypowy problem. Mianowicie w połowie "drogi" pedał sprzegła się czasami blokuje jakby o coś haczył... Zdarza się tak raz na wiele załączeń po dociśnieciu mocniej ustępuje. Płyn ok, wycieków nie widać, robione nic nie było, odbija normalnie... Jakieś pomysły? Szukać przy pedale ( sprezyna, czujnik) czy demontaż skrzyni?
-
Tak zrobię jak mówicie ale rozwińcię jeszcze temat wtryskiwacza nr 2. Jest w najlepszej formie? Nie najgorszej? Dodatkowo jak odpalam silnik telepie przez sekunde-dwie bardzo mocno, dopiero po chwili sie "normuje"
-
Piotr, dlatego drugi że najbardziej jego wartość odbiega od wartości od pozostałych, ma wartość na minusie a z tego co kojarzę najlepiej jest kiedy mają koło 0, prawda?
-
Właśnie w przyszłym tyg planuje trasę ok 400 km, troszkę się obawiam jakiejś większej awarii ale z drugiej strony taki stan mam już ok 30tys km... Jakiś konkretny środek polecasz?
-
Uszczelnienie wszystkich czy może lepiej regeneracja wtrysku nr 2 ?
-
W zasadzie tylko do pracy, tzn 30 km w jedna stronę. Ale czyscilem egr ostatnio chociaż okazało się po rozkręceniu że było wszystko ok nagaru bardzo mało. Zaraz po kupieniu też czyscilem i była tragedia, prześwitu może z 2 cm co sugeruje że pani starsza niemka jeździła na bardzo krótkich trasach( wtedy już miałem te same objawy)
-
Chodzi o to że mam tak od samego początku jak kupiłem auto.... 30k km już tak buja
-
Witam wszystkich jestem tutaj nowy.... Jak w temacie, mam problem ponieważ strasznie buja mi cała karoseria gdy stoje na biegu jalowym, jeszcze bardziej gdy włączę klime czy szyby ( wieksz dawka paliwa) Zdecydowana różnica gdy silnik jest rozgrzany, tymbardziej gdy jest gorąco na zewnątrz w porównaniu z zimnym silnikiem gdy nie czuć wcale. Dlatego nie pasują mi poduszki, które są suche... Przy odpaleniu dodatkowo widać jak trzęsie całym silnikiem, po chwili się uspokaja. Spalanie ok, kopcenie ok, odpalanie ok. Wtryskiwacz nr 1 0,047 mg/H Wtryskiwacz nr 2 -2,511 mg/H Wtryskiwacz nr 3 1,105 mg/H Wtryskiwacz nr 4 1,505 mg/H Strasznie rozbieżne wartości.... Czy to jest przyczyna Waszym zdaniem?