Skocz do zawartości

Adam2020##

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adam2020##

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Blachownia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adam2020##

0

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o wartości, że czym wyższe tym mniejsza dawka??? to wiem
  2. Pompa to jest już 3-cia, która wg pozostałych jest w najlepszej kondycji Jedna była z AFN o innym oznaczeniu Ja miałem AVG silnik i przełożyłem na AFN lecz sterownik i pozostałe elementy są AVG
  3. Pompa była zakładana inna i z dawką próbowałem trochę zjechać ale jak jest zimny to odpali i po kilku sekundach gaśnie Jak podtrzymam chwilę na obrotach około 1000 ob/min to po chwili jak się troszkę zagrzeje jest ok ale kąt wtrysku za bardzo nie chce zejść już w dół
  4. Witam. Proszę o analizę logów statycznych ponieważ mam problem z odpaleniem oraz przy ok. 3000 obr/min odcina i gaśnie auto. Przełożony silnik z AVG na AFN grupa 000: https://log.tunezilla.com/chart/438599#H8KLCADDrHzCiV8CA03DjMOBCsKDMBAEw5B/w5nDswRMwqvCrcO/EnLCiHVJF8OUSMKywoLDtsOrw5vDqMKlw4fCmTfCjHPDtErDsyALwpvCmMOTwrYWQsOjUcOLKWXDucOwL8KCIi/CnMKDMlUJw6NoDhN2KcKnZcKJbz3CocKww77CgWtgccODHS06PMOwRMOvQcO2esOYNMKVdRLCrTvDm3rDvwUOIksUwoUAAAA= grupa 001: https://log.tunezilla.com/chart/438600#H8KLCADDv3zCiV8CA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO/E8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K/QRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA grupa 003: https://log.tunezilla.com/chart/438597#H8KLCADCpHzCiV8CA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo/DoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA grupa 004: https://log.tunezilla.com/chart/438598#H8KLCADDkHzCiV8CA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO/E8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K/QRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA grupa 011: https://log.tunezilla.com/chart/438601#H8KLCAAgfcKJXwIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp/CnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA= grupa 013: https://log.tunezilla.com/chart/438602#H8KLCABHfcKJXwIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS/Dii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFJbCwAGcOrRl9DAAAA Auto odpala bez problemu jeśli przekręcę kluczyk i odpalam zanim pogasną wszystkie kontrolki
  5. Czy ktoś może mi co jeszcze można sprawdzić lub coś podejrzewa??
  6. Zmieniłem na pompę o tych samych nr i jest lepiej jeśli chodzi o obroty bo wchodzi jakby szybciej ale przy ok. 3000 obrotów jest sytuacja jakby odcinał paliwo bo obroty od razu spadają na 0 i auto gaśnie Kąt wtrysku trochę bardzie faluje pomiędzy 49-65 Odpalanie jest ten sam problem, czyli jak poczekam dłużej to nie chce odpalić Ktoś pomoże??
  7. Czy te dwie pompy mogą mieć różnicę miedzy sobą żeby miało to wpływ na taką pracę??
  8. nr pomp się różnią trochę więc może to być powodem poniżej zdjęcia nr jednej i drugiej AVG 0 460 404 969 AFN 0 460 404 986
  9. To co jeszcze zauważyłem po ustawieniu wartości dawki oraz kąta wtrysku to, że jak chodzi na wolnych obrotach i załączę klimatyzację to gaśnie auto.
  10. Jutro podejrzę ten nr pompy jednej i drugiej
  11. Podejrzewam trochę tą pompę bo trudno powiedzieć w jakim stanie ona jest jeśli ktoś w niej grzebał, ale może są to wskazania na coś innego?? Wczoraj zrobiłem logi statyczne grup 000; 001; 013 jeśli to coś mogłoby pomóc Z góry będę wdzięczny za jakieś pomocne informacje
  12. Witam. Mam problem z Audi A4 b5 1.9 AFN polegający na tym, że auto dochodzi tylko do 2200 obrotów i lekko zaczyna przerywać przy tych obrotach ale nie chcę podnieść obrotów wyżej niż ta wartość. Silnik był zmieniony z AVG, który niestety zakończył swój żywot na AFN. Pompa wtryskowa jest ta co była z silnikiem ponieważ moja się już nie nadawała do użytku. Niestety sprzedający silnik co się później okazało, w pompie część elementów podmienił (t.j. brak czujnika temp. paliwa, brak uszczelki pod pokrywą, zamontowany elektrozawór N109 nie kompletny - te elementy zauważyłem i przełożyłem ze swojej pompy). Po przełożeniu silnika był problem z odpaleniem jakimkolwiek. Po czasie pewnych "kombinacji" udało mi się odpalić lecz musiałem trzymać auto na obrotach żeby nie zgasło. Okazało się, że nie ustawiony kąt wtrysku poprawnie (grupa 000 poz.2 - 000). Ustawiłem kąt wtrysku w granicach 48. Pali bez problemu ale gdy poczekam aż wszystkie kontrolki zgasną i wyskoczy napis OK to mogę "chechłać" i nie chce odpalić. Jak przekręcę stacyjkę po 2-3s odpala za pierwszym bez problemu. Błędów VAG - brak. Proszę o pomoc lub pomysły co jeszcze ewentualnie sprawdzić??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...