Skocz do zawartości

pit941

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pit941

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pit941

0

Reputacja

  1. Witam, opiszę tu tylko na szybko mój epizod z MMI, bagnetem itd... CAGB 2010.10 w A4 oczywiście Mechanik wlał 5.0ltr. po wymianie MMI pokazuje maksa Zamówiłem bagnet w AUDI CENTRUM KIELCE na Alledrogo Przyszedł - konstrukcja tak jakby stalowej linki poza tym plastikowe elemeny - super sztywny. Widać solidne wykonanie - wkładam go i zonk - nie dochodzi do końca. Piszę do nich z zażaleniem maila na co odpisują: Panie Piotrze Sprawa jest tego typu, że w samochodach, w których nie było miarki stosowane było kilka rozwiązań konstrukcyjnych dotyczących rurki prowadzącej miarki (dłuższe, krótsze). Po numerze nadwozia zawsze wychodzi zaślepka zamiast miarki. Mamy w sklepie stacjonarnym w ofercie 2 typy miarek (jedna dłuższa, druga krótsza). W większości pojazdów pasująca miarka jest tego typu, jaką Pan otrzymał. Niestety są wersje, w których powinna być krótsza i niestety w Pana przypadku tak podejrzewam będzie. Z naszej strony możemy przyjąć zwrot. Oczywiście odsyłka na nasz koszt (jeśli wyrazi Pan taką wolę, podeślę list przewozowy na DHL zwrotny). Szkoda, że auto już wyjeżdża, bo przesłalibyśmy tą krótszą miarkę. Proszę o informację dotyczącą dalszego trybu postępowania. z pozdrowieniami Michał Ś........ sprzedawca NPC ul. Transportowców 22 25-670 Kielce tel. 607 895 029 i faktycznie, przysłali drugi, który zamontowałem po powrocie z trasy i jest już zdecydowanie gorszy bo jest zrobiony z syntetycznego pręta ale poza tym elementy plastikowe są identyczne. Wchodzi z leciutkim oporem - po zatrzaśnięciu i wyjęciu faktycznie pokazuje stan maksimum ( zabrudzenie kończy się milimetr pod maxem) mogę podać numer VAG jak ktoś potrzebuję chociaż nie znając numeru rurki to loteria poza tym to jakbyście chcieli kupić tanio taki bagnet to kosztuje u nich 55 zł.... śmiech na sali a poza tym za free obsłużyli jego wymianę trochę się obawiałem, bo są złe opinie o Audi Centrum Kielce ale tu pokazali klasę w obsłudze. P.S - chamskie jest tylko że trzeba zrywać osłonę silnika do sprawdzenia oleju - ale przecież tego się nie robi ciągle. Nie polecam cięcia dziury w osłonie, widziałem jak to zrobił znajomy - strasznie brzydko to wygląda a poza tym... trzeba mieć chudą rękę żeby przez tę dziurę go wyjąć.
  2. Witaj, mam CAGB z 10.2010 modelowy 2011 Mam 180.000 tkm drążkiem nie trzęsie, budą też nie dwumas zajechała właścicielka poprzednia przy 120 tkm i był zrobiony - od 60 tkm ( dziś ma 180.000) przy ruszaniu mam drżenie - na jedynce - takie nieprzyjemne jakby związane z dwumasą - ale to mam od momentu wymiany - też może być to praca mechanizmu różnicowego i powodem mogą być też - tak myślę opony 225. Kolejne biegi są super, nic się nie dzieje. Na drążku można monetę postawić. Poduszki sprawdzone kilka dni temu przy okazji drugiej wymiany rozrządu - nic się nie dzieje - są ładne. Identyczne objawy ma firmowa skoda 1.9TDI 2005 którą jeżdzę, tam jest 360tkm i dwumasa nie wiem kiedy ostatnio robiona. Ale tam się tym nikt nie przejmuje. Drążek wibruje, tłumik też. Przy gaszeniu rzuca budą.
  3. Muskel 1 - absolutnie nie zgadzam się z tą wypowiedzią. Pokrywa zdjęta, od strony baku jest dwa przewody paliwowe - termostat paliwa - pompa paliwa - filtr paliwa - przewody w stronę silnika. Moje auto ma 3 pompy. BAK, PRÓG, CP4 Temat do zamknięcia. Mechanik włożył pompę tak, że dotykała metalowego wspornika zamiast oprzeć ją na gąbkach. Zestaw wygląda tak jak na zał. zdjęciu - i właśnie te gąbki były źle nasunięte.
  4. Witam, Stałem się posiadaczem samochodu z niewielkim przebiegiem 180.000 Zastanawia mnie dość głośna praca pompy progowej. Czy słyszycie swoje pompy progowe siedząc za kierownicą? Z zewnątrz nie słychać jej w ogóle. W środku ewidentnie tak. Martwi mnie ewentualna konieczność wymiany. Może tak ma być? Jak radio pogłośnię do 2 stopnia - już tego nie słyszę. A4 B8 AVANT CAGB 2010
×
×
  • Dodaj nową pozycję...