Stayer
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Stayer
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2019
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Stayer
0
Reputacja
-
ASO: „normalna praca”
-
Problem jest bardziej zawiły , ponieważ ja już kiedyś wypożyczyłem Q5 celem porównania z moim innej przypadłości (szarpnięcia w napędzie tuż przed zatrzymaniem) i tamta Q5 również miała to szarpnięcie jak i również stukała z dwumasy , jednak akurat trafił mi się egzemplarz który wyjechał z fabryki niemal w tym samym czasie co mój.Z kolei poprosiłem ostatnio przypadkowo spotkaną osobę o możliwość posłuchania jej silnika w Q5 i tam już tych stuków nie odnotowałem, wiec sytuacja jest nietypowa i chciałem skonfrontować jeszcze z innymi egzemplarzami
-
To tak klepie od nowości .Po zdjęciu dolnej osłony te stuki można usłyszeć i z 20 metrów .Po przełączeniu na D gdy napęd zaczyna ciągnąć te stuki znikają .Wiem że te koła maja centrifugal pendulum absorber , ale to rozwiązanie występuje także w innych samochodach a w nich raczej się tak nie telepie
-
Stayer obserwuje zawartość 2.0 TDI z S Tronic terkotanie dwumasy
-
Dzień dobry.Temat dotyczy Q5 FY 2019 jednak ze względu na występowanie tych samych silników oraz kół zamachowych zamieszam tutaj .W moim aucie z okolic dwumasy gdy silnik pracuje na luzie czyli w pozycji lewarka P lub N wydobywa się dźwięk stukania , terkotania .Zamieszczam link do nagania tych dźwięków .Czy w waszych autach dwumasa pracuje cicho?Lista modeli Audi w których występuje to samo koło zamachowe znajduje się tutaj eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online E-KATALOG.INTERCARS.COM.PL Inter Cars: Katalog i sklep części samochodowych