Skocz do zawartości

Stayer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stayer

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Stayer

0

Reputacja

  1. Problem jest bardziej zawiły , ponieważ ja już kiedyś wypożyczyłem Q5 celem porównania z moim innej przypadłości (szarpnięcia w napędzie tuż przed zatrzymaniem) i tamta Q5 również miała to szarpnięcie jak i również stukała z dwumasy , jednak akurat trafił mi się egzemplarz który wyjechał z fabryki niemal w tym samym czasie co mój.Z kolei poprosiłem ostatnio przypadkowo spotkaną osobę o możliwość posłuchania jej silnika w Q5 i tam już tych stuków nie odnotowałem, wiec sytuacja jest nietypowa i chciałem skonfrontować jeszcze z innymi egzemplarzami
  2. To tak klepie od nowości .Po zdjęciu dolnej osłony te stuki można usłyszeć i z 20 metrów .Po przełączeniu na D gdy napęd zaczyna ciągnąć te stuki znikają .Wiem że te koła maja centrifugal pendulum absorber , ale to rozwiązanie występuje także w innych samochodach a w nich raczej się tak nie telepie
  3. Dzień dobry.Temat dotyczy Q5 FY 2019 jednak ze względu na występowanie tych samych silników oraz kół zamachowych zamieszam tutaj .W moim aucie z okolic dwumasy gdy silnik pracuje na luzie czyli w pozycji lewarka P lub N wydobywa się dźwięk stukania , terkotania .Zamieszczam link do nagania tych dźwięków .Czy w waszych autach dwumasa pracuje cicho?Lista modeli Audi w których występuje to samo koło zamachowe znajduje się tutaj eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online E-KATALOG.INTERCARS.COM.PL Inter Cars: Katalog i sklep części samochodowych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...